خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شناسنامه جنایات آمریکا را باید از لحظه ورود اروپایی ها به قاره آمریکا معرفی و تبیین کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شناسنامه جنایات آمریکا را باید از لحظه ورود اروپایی ها به قاره آمریکا معرفی و تبیین کرد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه تبیین شناسنامه جنایات اروپایی و آمریکایی باید جزو کتب درسی قرار گیرد، گفت: شناسنامه جنایت های استکبار از ورود اروپایی ها به قاره آمریکا و انجام جنایت‌های آنان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای واقعه هفتم تیر که در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان ایالات متحده آمریکا مطرح است شناسنامه خیلی طولانی دارد، آمریکایی‌ها همان اروپایی هایی هستند که به عنوان مهمان ناخوانده به قاره آمریکا رفتند و حدود ۸۰ میلیون از ۱۰۰ مردم بومی آن را قتل عام کردند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

 

وی افزود: اروپایی ها در تداوم این برنامه، نقشه آنان سلطه بر کل کره زمین و جهان است و در آفریقای جنوبی حکومتی ایجاد کردند که همان نسخه را اجرا کنند اما با مانع مواجه شدند و آنچه که در آسیا و غرب آسیا و اشغال فلسطین مظلوم انجام داده‌اند برای پیاده کردن سلطه خود بر این منطقه است اما این طرح آنان نیز با شکست مواجه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شناسنامه جنایت های استکبار از ورود اروپایی ها به قاره آمریکا و انجام جنایت‌های آنان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه تبیین شناسنامه جنایات اروپایی و آمریکایی باید جزو کتب درسی قرار گیرد، تصریح کرد: آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم تا امروز در ۵۲ کشور جهان به صو.رت غیر قانونی مداخله کرده اند.

 

وی با بیان اینکه کار آمریکایی ها و اروپایی به عنوان شیاطین امروزی همواره نفوذ و گول زدن است، ادامه داد: در دشمنی اروپایی ها و آمریکایی ها نمی توان هیچ گونه شکی به خود راه داد اما از مسلمانان انتظار است که آنان را دشمن بدانند.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: متاسفانه یک عده هنوز که هنوز است، آمریکا و اروپا را با خیانت های هر لحظه نه هر روزشان، بزک می کنند، با این افراد باید چه کرد و کارهایشان را چگونه برای مردم تبیین کرد؟

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه خداوند است، گفت: اگر کشور و ملتی در جهان بخواهند الف آزادی را بگوید، استعمارگران امروزی حلقومش را خفه می کنند، همچنین هر فتنه و توطئه ای که در سراسر کره زمین به وقوع می پیوندند باز هم دست همین اروپایی ها و آمریکایی در میان است.

 

وی اضافه کرد: با همه دشمنی ها هر چه از دست اروپایی ها و آمریکا ساخته بود بر علیه انقلاب اسلامی انجام دادند تا در یک طرح دراز مدت علما و انسان های شایسته و فهمیده را از بین ببرند لذا در این خصوص می توان به ترور ۱۷ هزار نفر از بهترین افراد توسط منافقین کوردل، جنگ هشت ساله و تحریم ها اقتصادی در مدت ۴۲ سال انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمنی آمریکایی ها و اروپایی های کروات زده بر هیچ کسی پوشیده نیست، آنها شخصیت هایی همچون آیت الله مطهری، آیت الله بهشتی، آیت الله صدر، آیت الله حکیم را که تنها مربوط به یک دین، مذهب و کشور نیستند بلکه سرمایه های بشر هستند را به شهادت رساندند، اما خوشا به حال چنین شهدایی که در عمل، اخلاق و کار روزانه خود، انقلاب، اسلام و حق را تحریف نکردند بلکه ایستادند و در پای آن به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اگر انقلاب با تمام توطئه های دشمنان هنوز پابرجاست، معجزه و کار خداست، گفت: ما امروز در فتنه و آزمایش قرار داریم لذا کار شما که قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) در مقابل فتنه های دشمنان مقاومت می کنید مهمتر از کار کسانی است که بعد از ظهور خواهند آمد اما شرط آن این است که مصداق « وَما بَدَّلوا تَبديلًا» باشید و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود راه ندهید و به نرخ روز نان نخورید، لذا به دنبال اسلام باشید و سعی کنید تا حرف، فریاد، سکوت و جرأتتا در راستای اسلام باشد.

 

وی با بیان اینکه امروز خون شهدا به بار نشسته و فریاد آنان برای عدالتخواهی، جهانی شده است، خاطر نشان کرد: امروز تنها شما نیستید که حرف از عدالت می زنید بلکه در خیابان های واشنگتن، لندن، پاریس و برلین نیز حرفشان، حرف شما است.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: اخیرا یکی از تحلیل‌گران خارجی در تحلیلش می گوید آنچه امروز در غرب به عنوان عدالت خواهی به صورت منطقی و مطالبه از سران کشورهای آمریکایی و اروپایی مطرح است، به دو نامه رهبر انقلاب که ۵ سال قبل برای جوانان اروپا و آمریکا نوشته بودند، برمی گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: امروز اگر از این نسیم بهاری که برای اسلام حقیقی به صورت بین المللی حاصل شده پشتیبانی شود منجر به فرج کلی خواهد شد، اما اگر ناسپاسی شود به وقت دیگری موکول خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: انشاءالله شاهد نابودی و خذلان و رسوایی ستمگران و شیاطین انسی و رهبران منافق اروپایی و کافر آمریکایی باشیم تا مظلومین عالم به حق خود برسند.

 

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *