خانه / دیدارها / تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در جریان ویروس کرونا و طرح های اشتغالزایی در خراسان جنوبی

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در جریان ویروس کرونا و طرح های اشتغالزایی در خراسان جنوبی

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی ضمن تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در جریان ویروس کرونا و طرح های اشتغالزایی در خراسان جنوبی گفت: مسئولین در این نهادها قابل اعتماد هستند لذا قدر خودتان را بدانید و در خدمت به محرومین که بزرگترین شاخصه دین، مذهب و روش اهل بیت(ع) است، کوتاه نیایید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت کشور با اشاره به اینکه ایران اسلامی از ۴۰ سال قبل به خاطر استقلال طلبی مبقوض مستکبرین جهانی بوده است، اظهار کرد: مسکتبرین جهان از همان روز اول همه گزینه ها را برای به زمین زدن ملت ایران آزمایش کردند و عملا در همه گزینه ها نیز شکست خوردند و اکنون نیز در حال کشیدن نفس های آخر خود هستند.

 

وی افزود: مستکبرین در این ۴۰ سال به اهدافشان نرسیده و نخواهند رسید اما آسیب های فراوانی به وسیله ی خود و عوامل نفوذیشان بر جامعه و مردم ما در قسمت های مختلف از جمله در بخش های اقتصادی وارد کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم در مقابل برنامه های دشمن و نفوذی های آنها، مردم انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری همه مشکلات را تحمل کرده اند و تحریم ها را پشت سر گذاشته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: در بحث کرونا کشورهایی متهم هستند که ویروس کرونا جزء ویروس های آزمایشگاهی آن ها است و از فروع مسائل بمب های میکروبیشان به شما می آید، اما آنها تصور می کردند که بعد از این همه تحریم و فشار و شیطنت، اولین کشوری که به ستوه درخواهد آمد، کشور ایران خواهد بود اما خواب آنها آنگونه که می خواستند تعبیر نشد و ایران، انقلاب و مردم ما و عده ای از مسئولین متعهد خوش درخشیدند به گونه ای که حتی آنچه را که دیگران به عنوان چالش برای ما مهیا کرده بودند را به فرصت برای شکوفا شدن تبدیل کردند.

 

وی مطرح کرد: قدم اول در شکوفایی فرصت ها از جانب مردم عزیز ما و رهبر حکیم ما است، اما نمی شود از خدمات بخشی از مسئولین و بعضی از نهادها همچون سپاه پاسداران، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج و اندیشه بسیجی را نادیده گرفت.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: مدیریت سازمان های اقتصادی از جمله مدیریت آقای مهندس فتاح در بنیاد مستضعفان، و همچنین مدیریت آقای بختیاری در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت آقای مخبر در بنیاد برکت قابل شکرگذاری است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: پس از شیوع کرونا در شرایطی که مردم ما از وقت و اموال و افکارشان برای رسیدگی به محرومین خرج کردند اما در کشورهای پر ادعای جهان مردم در صف اسلحه ایستادند و ماهیت خود را نشان دادند.

 

وی ادامه داد: در کشور ما مردم و مسئولین بلافاصله بر اساس فرهنگ، دیانت و عشق به انقلاب و رهبری، آنهایی که از کرونا آسیب دیده بودند را شناسایی کردند و به کمک آنها شتافتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در کشورهای غربی با آن همه ادعا و آزادی های کاذب و شیطنت آمیزشان مشاهده می کنید که نیروهای امنیتی، انتظامی، گارد و ارتش بر سر مردم چه در می آورند، اما در ایران اسلامی نیروهای انتظامی و نظامی در خدمت به مردم چه می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز حرف نهایی بشر عدالت طلبی است، تصریح کرد: اگرچه کسانی در داخل بد عمل کردند و و خواستند چهره انقلاب را آلوده کنند، اما انقلاب چهره واقعی خود را در این ارزش ها نشان می دهد و بطلان سحر می کند.

 

وی بیان داشت: نیروهای امنیتی و انتظامی ما آسیبی که از جانب توطئه های غربی ها بر مردم وارد می شود را به جان می پذیرند اما افتخار خدمت به مردم را از دست نمی دهند.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: امروز مردم دنیا نشان می دهند که نظام ایران می تواند دنیا را اداره کند، زیرا بر اساس عدل است، لذا هر کسی که خارج از قانون عدل عمل کند، اقداماتش هیچ ربطی به اسلام و انقلاب ندارد، بلکه یک فرد نفوذی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: امروز مردم دنیا به طرفداری از امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) فریاد می کشند.

 

وی ادامه داد: گزارش های شفاهی به خاطر نمی ماند و هیچ نقشی ندارد، لذا مستندات خود را به صورت مکتوب به مسئولین ارائه دهید و هر اقدامی را به اطلاع مردم برسانید زیرا صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و این اطلاع رسانی به مردم سرمایه شما است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولین در این نهادها قابل اعتماد هستند اما امانتی که در دست آن ها است باید تا رده های پایین، نظارت دقیق شود تا به دست اهلش برسد، و بیگانه نتواند نقاط ضعفی از آن دریافت کند، زیرا نقاط ضعف آسیب های فراوانی در پی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی باید شفافیت باشد تا دشمن نتواند در آن ابهامی به وجود آورد، افزود: ما با مردمی زندگی می کنیم که تحت فشارهای تورم ۵۰ درصد از نان خوردن خود می زنند به مستحق کمک می کنند.

 

وی بیان داشت: ماهیت جامعه ما با جامعه های دزدی که وقتی بحث کرونا می آید وسائل بهداشتی را از کشورهای دوست خود می دزدند، فرق می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه شایسته این مردم، مسئولین شایسته و شایسته مسئولین شایسته، این مردم هستند، ادامه داد: یقین بدانید خود به خود آن دسته از افرادی که دارای ارزش های دینی، اسلامی، ایمانی، انقلابی و بسیجی هستند از دیگرانی که روح دینیشان مرده است جدا خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام فرائض دینی هیچ کاری لازم تر از گره گشایی از کار مردم نیست، گفت: قدر خودتان را بدانید و در خدمت به محرومین که بزرگترین شاخصه دین، مذهب و روش اهل بیت(ع) است، کوتاه نیایید و بدانید خداوند به شما این شانس را عنایت کرده است تا در خدمت به محرومین تلاش کنید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *