خانه / تاپ خبر / شمیم ویژه برنامه گفتگو محور با هدف تبیین جریانات روز انقلاب اسلامی

شمیم ویژه برنامه گفتگو محور با هدف تبیین جریانات روز انقلاب اسلامی

ویژه برنامه شمیم به همت پایگاه اطلاع رسانی سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با هدف بررسی موضوعات روز با نگاه گفتمان انقلاب اسلامی ضبط و پخش می شود.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اعلام کرد: شمیم ویژه برنامه‌ای تحلیلی و گفتگومحور، حول مسائل روز داخلی و خارجی اعم از موضوعات سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی با محوریت تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری و با حضور افراد و کارشناسان خبره و حاضر در رویدادهای مورد بحث توسط پایگاه اطلاع رسانی سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تهیه و پخش می‌شود.

برنامه «شمیم»، در گام نخست آن با برگزاری نشست های بررسی رویدادهای سال ۹۸ در بخش های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی‌ و رسانه تولید و پخش خواهد شد و در سال آینده نیز شروع کار را براساس پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و راهبردهای ایشان آغاز می نماید.

دست اندرکاران جوان برنامه شمیم در تلاش هستند تا با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، فکری و رسانه ای در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با شیوه های «گفت وگوهایی صریح و شفاف در مورد موضوعات و چالش های سیاسی و فرهنگی روز ایران اسلامی»، به تبیین رویدادهای انقلاب اسلامی در جهت آگاهی بخشی به جامعه بپردازند.

ویژه برنامه شمیم قرار است در بسترهای پایگاه اطلاع رسانی سید علیرضا عبادی به نشانی     www.ebadi-khj.ir  و شبکه های اجتماعی داخلی(سروش، بله و ایتا) به آدرس @ebadi_khj  و صفحه اینستاگرام @alirezaebadi.ir و‌ همچنین با همکاری خبرگزاری ها، پایگاه های خبری- تحلیلی و فعالان فضای مجازی منتشر گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *