خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مادران شهدا، مادران کل جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مادران شهدا، مادران کل جامعه هستند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مادران شهدا تنها مادر یک خانواده نیستند، بلکه مادر کل جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاح سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده معظم شهید سرلشکر خلبان رئوفی فرد با عرض تسلیت درگذشت مادر بزرگوار این شهید والامقام، اظهار کرد: مادر دارای یک جایگاهی است که اگر انسان در هر سنی که باشد و مادرش را از دست دهد، احساس یتیمی می‌کند.

وی افزود: مادران شهدا تنها مادر یک خانواده نیستند، بلکه مادر کل جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم که در جامعه و جوانان ما تأثیر می گذارد و رسوخ پیدا می کند بر اساس منش، فرهنگ، صبر و حوصله ی مادران شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ویژگی برجسته و ایمانی مادر شهید رئوفی فرد از جمله مقید بودن به ذکر و خدمت رسانی به دیگران، فرهنگی است که مقطعی و لحظه ای نیست، بلکه باید ریشه‌ی آنرا در خانواده پدر و مادری ایشان جستجو کرد که طبیعتا اصالت خانوادگی خود را اینگونه نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: ما شرمنده شهدا و خانواده های آنان هستیم، اما خداوند متعال شما بازماندگان را حفظ کند، دعاگویتان هستیم و برای بنده  نیز افتخاری است که شما را از نزدیک ملاقات می کنم.

امام جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خویش به جایگاه حضرت زینب(سلام الله علیها) اشاره کرد و بیان داشت: اگر پیام کربلا را حضرت زینب(سلام الله علیها) به موقع و در جایگاه خودش صورت نمی داد، کربلا غریب می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان با بیان اینکه خداوند روح شهید بزرگوار رئوفی فرد و مادر گرامی ایشان را با اولیاء و حضرت زینب(سلام الله علیها) محشور کند، گفت: مادران شهدا با صبر و حوصله‌ی ۳۰ الی ۳۵ سال خود، تفکر مقاومت و ایمان را در جامعه زنده نگه داشته اند.
انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *