خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: توسعه و نظم پروازها باید مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: توسعه و نظم پروازها باید مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: وقتی پروازها به صورت همه جانبه توسعه و نظم پیدا کند و تأخیر نداشته باشد، چه از نظر علمی و تجاری و باقی امور، افراد می توانند در فرصت کم از عمرشان استفاده مفید کنید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بسیاری از امور از جمله در بحث فرودگاه ها و استفاده ی مردم از پروازهای هوایی، چه در خصوص اشخاص و چه در رابطه با کالاها، استعدادهایی وجود دارد که تا رسیدن به آن حد مطلوب فاصله داریم.

 

وی با اشاره به اینکه هر کاری که از صفر شروع می شود، آهسته به اعداد قابل قبول می رسد، گفت: مسئولیت ها و مأموریت ها برای هر انسانی در هر پست و جایگاهی موقت است اما آثار آن باقی می ماند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در انجام مسئولیت و شغل می توان برای رضای خدا قصد قربت کرد، ادامه داد: فرق بین کارگر و کارفای مسلمان با غیر مسلمان در این است که در انجام وظیفه با دیدی که در سطح بالا و معنوی وجود دارد، بر عمل او آثار باقیه باقی می ماند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: امیدواریم که خداوند به همه ی ما توفیق دهد که این فرصت ها را غنیمت بشماریم و بر اساس دانش، تخصص و تجربه ای که داریم و ظرفیت هایی که از فرودگاه های قابل قبول می شناسیم، در حد امکانات خود و نه توقعاتی که ممکن نیست، آنچه که از دستمان ساخته است به این مردم خدمت کنیم.

 

وی بیان داشت: وقتی پروازها به صورت همه جانبه توسعه و نظم پیدا کند و تأخیر نداشته باشد، چه از نظر علمی و تجاری و باقی امور، افراد می توانند در فرصت کم از عمرشان استفاده مفید کنند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: مسئولان باید زمینه را مهیا کنند تا جامعه بتواند در فرصت های کم از بهره های بیشتر برخوردار باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند گفت: امیدواریم که با همکارانتان در فرصتی که در استان تشریف دارید توفیقی پیدا کنید که آثارتان جزء آثار باقیه باشد و تا آنجایی که از دستتان ساخته است و امکانات پاسخ می دهد وسیله ی رفاه، کار و گشت و گذارهای علمی و آمدن مسئولین از جهت اشراف بر امور، فراهم و تسهیل شود، زیرا این به نفع جامعه و کشور خواهد بود.

 

وی افزود: هر یک از استان‌ها، بخشی از کشور هستند که به هر گوشه‌ی آن که خدمت شود، به یک نتیجه خواهیم رسید و آن اینکه کشور و مردم ما می توانند از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *