خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند هیأت‌های اندیشه ورز هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند هیأت‌های اندیشه ورز هستیم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند اتاق‌های فکر و هیأت‌های اندیشه ورز هستیم، تا کارها کارشناسی شده به جلو حرکت کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست ائمه جمعه استان اظهار کرد: آنچه از خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش به اسلام و مسلمین هدیه شد پیروزی مشهودی بود که حاصل گردید، البته انسان به زوایای نعمت توجه کمتری دارد، اما آنچه که توطئه ی استکبار بود و آنچه که امروز شاهد آن هستیم، ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت دارد.

 

وی افزود: دشمنان با توجه به زمینه سازی هایی که داشتند، می خواستند تا فتنه ها پشت سر هم و به بهانه های مختلف، تا انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند و به نحوی مانع از برگزاری انتخابات شوند تا پس از آن تغییر و براندازی نظام را در دستور کار قرار دهند، و برای اینکه از خود ضربه شصتی نیز نشان دهند طرح شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش را اجرایی کردند تا شانس خود را آزمایش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: متأسفانه ما نسبت به اینکه دشمنان به دنبال چه بودند و اکنون چه شرایطی حکم فرما است، کم توجه هستیم، لذا اتفاقاتی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به وقوع پیوست سرآغاز یک امر است که نیازمند کار و تلاش مضاعف می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باب جدیدی از آزمایش باز شده است و گویی جامعه به یکباره از خواب بیدار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم سلیمانی و وصیت نامه وی جامعه را بیدار کرد، ادامه داد: حاج قاسم با عظمتی که داشت، خودش را سرباز ولایت می دانست.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تأثیر خون حاج قاسم سلیمانی به خارج از مرزهای ایران اسلامی رفته است، گفت: توطئه ها، تحریم ها و حمله هایی که از جانب دشمنان صورت می گیرد هر کشوری را از پای درمی آورد اما ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله در مقابل شرق و غرب عالم ایستاد و نشان داد که از پای نمی افتد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: آنچه در دین خدا، متن قرآن، عقاید و احکام ما است، نشان می دهد که از سرمایه و پشتوانه‌ی بسیار محکمی برخوردار هستیم اما متناسب با این پشتوانه عمل نمی کنیم و شرمنده می شویم.

 

وی افزود: در زمینه بیداری و کارآیی مردم و همچنین مبارزه با فساد و راه های انحرافی و گشودن راه های هدایت برای مردم و مخصوصا نسل جوان، کار بسیار وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: هرچه ما از نظر معنوی پشتوانه محکم داریم اما در مقابل، دشمن نیز از جهت مادی پشتوانه قوی دارد، لذا مشاهده می کنیم که سیستم های تبلیغاتی دشمن بسیار حساب شده، کارشناسی شده و با سرمایه های عظیم در حال گسترش است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دشمنان آنقدر در تبلیغات قوی هستند که راست را به جای دروغ و دروغ را به جای راست به خورد مردم می دهند و آنقدر فنی عمل می کنند که از هیچ، کوه می سازند، اما ما هنوز با همان ابزار کندی که مربوط به زمان های دور بوده، عمل می کنیم لذا نیازمند ابتکار، برنامه و نوآوری در جهت شیوه های تبلیغاتی هستیم.

 

وی بیان داشت: برای مقابله ی با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند اتاق‌های فکر و هیأت‌های اندیشه ورز هستیم، تا کارها کارشناسی شده به جلو حرکت کند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: شرایط امروز زمینه های مساعدی را فراهم ساخته، لذا امید است که بتوانید از این شرایط موجود نهایت استفاده را ببرید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *