خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: امثال قاسم سلیمانی ها، بسیج و سپاه اسلام هستند که در مقابل دشمنان ایستاده اند/ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بیعت با امام از دیگران سبقت گرفت

امام جمعه بیرجند: امثال قاسم سلیمانی ها، بسیج و سپاه اسلام هستند که در مقابل دشمنان ایستاده اند/ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بیعت با امام از دیگران سبقت گرفت

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: این شما و امثال شما و حاج قاسم سلیمانی ها، بسیج و سپاه اسلام هستید که جلوی دشمنان ایستاده اید و الا آن ها طرحشان نابودی کل نوع بشر است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی ظهر امروز در نشست بصیرتی فرماندهان و خانواده های پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بیرجند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر جانباختگان حوادث اخیر، اظهار کرد: این ایام، ایام شهادت فداییان اسلام، شهید نواب صفوی و یارانش است که استارت بیداری و بصیرت را ابتدا آن ها زدند.

 

وی افزود: خداوند متعال روح شهید نواب صفوی، یارانش و همه ی آنهایی که راه خدایی را طی کردند رحمت کنند زیرا آنها از دیگران سبقت گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که کلمه طیبه است نیز در اوایل انقلاب بر دیگران سبقت گرفت و در زمانی به پشتوانه‌ی از امام و رهبر دین در صحنه حضور یافتند که اگر قضایا به نوع دیگری رقم می خورد، سرنوشتان چیز دیگری بود اما درود بر آنها و بصیرتشان.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرتی که داشتند اولین نیروی مسلحی بودند که با امام راحل بیعت کردند و بر سر بیعت خود ایستادند و تا به امروز افتخارات گسترده ای را به دست آوردند و این بذری است که شکوفا شده و عطرش دنیا را گرفته است.

 

وی گفت: همه ی آنهایی که به نحوی در راه حق، عدل و پیاده کردن عدل تلاش می کنند و با هجمه های قوی ظلمه و ستمگران روبرو هستند، دارای لایه های پنهانی در استقامت هستند و آن خانواده است.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: همانگونه که در سیستم نظامی، یک مجموعه پشتوانه فردی است که در خط مقدم قرار دارد، خانواده ها نیز امروز همان نقش را برای شما دارند که نتیجه ی آن همین روحیه های شکست ناپذیر است که سمبل آن در کربلا رقم خورده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: خانواده های نیروهایی که در سنگر انجام وظیفه هستند و همچنین خانواده های ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در نزد خداوند متعال دارای جایگاه عظیمی هستند و این را نباید هرگز فراموش کرد.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی ایمان و پشتوانه ی خانوادگی وجود داشته باشد، حماسه ها حاصل می گردد، مطرح کرد: بصیرت یعنی، دید باطنی و قلبی که پشت پرده‌ها و حقایق مطلب را درک می کند و کسی که حقایق مطلب را درک کند هرگز مشغول مسائل حاشیه ای نمی شود زیرا اصل قضیه برای وی تعریف شده است و اگر اصل قضیه تعریف شده باشد دیگر جای تردیدی باقی نمی گذارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: آن هایی که دچار تردید می شوند همواره کسانی هستند که نتوانسته اند حقایق را با بصیرت درک کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: ما در زمانی هستیم که پیغمبران و ائمه ی اطهار آن را پیشگویی کرده اند و شرایط این زمان را گفته اند و به دوره ی آخرالزمان هشدار داده اند، دوره ای که از آن به بهترین زمان و بدترین زمان نام برده شده است.

وی گفت: نمره و مقام آنهایی که قبل از ظهور حضرت مهدی(عج)، با بصیرت در راه حق و عدل استوار بمانند، بالاتر از آنهایی خواهد بود که بعد از ظهور خواهند آمد.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که خود دشمن با ماهیت خاص خودش، اذعان می کند که همه ی گزینه ها را روی میز قرار داده است لذا از هر راهی که شده از جمله قتل، جنایت، ویران کردن شهرها و کشورها، دروغ، کذب، فریب و… به دنبال نابودی نوع بشر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: تنها چیزی که برای دشمن قابل توجیه است منافع اقتصادی است که بر اساس آن رفاه شخصی به دست آورد و این همان تعریف فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب است.

 

وی گفت: برای دشمنان دروغ، مکر، حیله، آدم کشی، فساد و کودک کشی مسئله ای نیست زیرا برای خود توجیه می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خواب بیگانگان تسلط بر کل جهان است، گلادستون مسیحی در مقابل لردهای بریتانیایی قرآن را بر روی دستان خود می گیرد و می گوید که “ما باید بر مسلمانان تسلط یابیم ولی تا زمانی که این قرآن باشد نمی توانیم، لذا باید فرهنگ قرآن را نابود کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان از طریق نفوذ برای مردم مذهب و دین ساخته اند، ادامه داد: علما و اهل مطالعه و محققین از روز اول هشدار داده اند که این دشمن است که با یک مسلک سیاسی به نام وهابی گری برای شما دین می سازد، اما به گوش کسی فرو نمی رفت.
وی تصریح کرد: استعمارگران از همان روز اولی که کودتای خود را شروع کردند، وقتی می خواستند مسلمانان سنی را بکشند ابتدا آنها را متهم به شرک می کردند.
امام جمعه بیرجند اضافه کرد: دشمنان از هر گزینه ای استفاده می کنند و برای مردم عقیده و دین می سازند و هر چیزی که برایشان توجیه اقتصادی داشته باشد خوب است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: این شما و امثال شما و حاج قاسم سلیمانی ها، بسیج و سپاه اسلام هستید که جلوی اینها ایستاده اید و الا آن ها طرحشان نابودی کل نوع بشر است.
وی تأکید کرد: دشمنان تا این اندازه راضی هستند که تمامی امور ملت ها به مانند عربستان سعودی که گاو شیرده خود می دانند، تسلیمشان شود، لذا برای هیچ ملتی استقلال نمی خواهند و آن را نمی پذیرند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این کسانی که گاهی با لبخند دشمن گول می خورند، خودشان هم نمی دانند که چه می کنند و با چه افرادی مواجه هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: دشمنان به هیچ چیز قانع نمی شوند مگر اینکه هرچه دارید در اختیارشان قرار دهید و خود نیز به عنوان حافظ منافعشان و نه بیشتر فعالیت کنید و ما امروز با چنین غول های بیابانی روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: از یک طرف شیطنت ها و از طرفی دیگر انسان هایی نادان و گول خورده کارها را سخت می کنند، اما با همه ی این حرف ها و شیطنت ها خداوند وعده‌ی پیروزی را به انقلابی است که بر اساس تقوا شکل گرفته، و طبق حدیثی از امام صادق(ع)، انقلابی که از قم حرکت می کند و در مقابل مستکبران مقاومت می کند، پیروز است.
امام جمعه بیرجند بیان داشت: بصیرت یعنی اینکه وقتی ما اصل تعریف دشمن و اصل تعریف راه خدا، عقل، دین و تعهد را دانستیم دیگر هیچگونه توقف و تردیدی در خود راه ندهیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: جایگاهی که شما دارید مصداق وعده های پیغمبران الهی و ائمه اطهار است لذا باید بدانید در موقعیتی قرار گرفته اید که مقامتان بالاتر از آن دسته از افرادی است که بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) خواهند آمد.

 

وی در پایان گفت: با روشن شدن مسائل اصلی هیچ حاشیه ای قابل بررسی نیست زیرا با کار حاشیه نمی توان به هدف رسید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *