خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه نیازمند سردار سلیمانی‌ها در جبهه حقوقی، فرهنگی، اقتصادی است/ شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه نیازمند سردار سلیمانی‌ها در جبهه حقوقی، فرهنگی، اقتصادی است/ شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند سردار سلیمانی ها در جبهه حقوقی، فرهنگی و اقتصادی هستیم، گفت: وقتی چنین جریانات پر رنگی به وقوع می‌پیوندد، برای ما یک سر فصل جدیدی رقم می‌خورد که باید در این راستا وظیفه‌ی خود را بدانیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با بازرس کل و معاونین سازمان بازرسی خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نه تنها جبهه‌ی الهی و توحیدی از انجام برنامه‌های دشمنان شکست نمی‌خورد بلکه تقویت نیز می‌گردد و خون آن شهید گرانقدر تزریق می‌شود به خون‌هایی که هرگز نمی‌خوابند.

 

وی افزود: آنچه برای بنده، شما و دیگران در این فرصت زندگی مهم می‌باشد این است که بدانیم در راستای اهداف سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و صدها هزار شهید دیگر که تقدیم این انقلاب کرده‌ایم، چه کاری از دستانمان ساخته است.

 

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدا از نوع جبهه نظامی با ظلم مبارزه می‌کنند و شما نیز در سنگر حقوقی در راه مبارزه با ظلم گام برمی‌دارید و دیگرانی نیز هستند که در سنگرهای فرهنگی، تبلیغاتی، اقتصادی و… نقش آفرینی می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: وقتی چنین جریانات پر رنگی به وقوع می‌پیوندد، برای ما یک سر فصل جدیدی رقم می‌خورد که باید در این راستا وظیفه‌ی خود را بدانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: تمام تلاش‌های سرداران و سربازان اسلام در راه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی برای این است که زمینه‌ای فراهم گردد تا همگان متوجه شوند که سخن از عدل امام علی(علیه السلام) و عدل حضرت مهدی(عج) است.

 

وی گفت: باید به خود بنگریم که چگونه می‌توانیم نقشی در جهت جلوگیری از ظلم و حق کشی در جامعه داشته باشیم و در راه احقاق حق و اجرای امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در روایات آمده که یکی از نشانه‌ها و بلاهای آخرالزمان این است که دیدگاه‌ها به گونه‌ای تغییر می‌یابد که کار خوب را بد و کار بد را خوب می‌بینند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر یک از شما باید خود را یک قاسم سلیمانی در سنگر حقوقی بدانید، گفت: اگر در هر گوشه‌ای ستمی شد، شما مسئول هستید و اگر در این راه کوتاهی کنید شریک آن ظلم خواهید بود، اما اگر مرد و مردانه در مقابل ظلم، حال هر فردی که می‌خواهد باشد، بایستید شما یک قاسم سلیمانی در مسئولیت خود خواهید بود.

 

وی با اشاره به اینکه فرصت را غنیمت بشمرید زیرا عمرها و مسئولیت‌ها باقی نخواهد ماند، ادامه داد: هیچ خدمتی بهتر از این وجود ندارد که قدمی در راه احقاق حق و ابطال باطل برداریم تا قانون و عدالت حاکم شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حاکم شدن قانون و عدالت به نفع همه‌ی مردم و حتی مجرم است، گفت: امروز بسیاری از دزدی‌ها، اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی، حیف و میل کردن بیت المال یا اموال دیگران، از فقر نیست بلکه ثروتمندان این کار را می‌کنند و این نیز به این جهت است که دو دقیقه حاضر نیستند فکر کنند که چرا این کار را می‌کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شما اگر جلوی یک فساد را بگیرید بیش از همه خدمت به همان کسانی کرده‌اید که در ولنگاری‌ها مجرم شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: اگر در جامعه به درستی تفهیم کنیم که کارها روی حساب است و هیچ کس نمی‌تواند از دستان قانون رهایی یابد، دیگر کسی گرد فساد نمی‌رود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین خدمت به مجرمان این است که به سمت فساد نروند، ابراز داشت: اگر نیروهای نظارتی از جمله حراست‌ها، مجلس شورای اسلامی، بازرسی کل کشور و دیگرانی که سمت نظارتی دارند، امورات را دقیق کنترل کنند، به نفع همه‌ی مردم، مسئولین و حتی مجرمین است زیرا باعث حفظ دین، دنیا و آخرتشان می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور یک سازمان خوش نام است و بنده نیز به مسئولینی که در این استان خدمت می‌کنند ارادت دارم زیرا هم جدیّت، هم صداقت و هم هوشیار هستند.

 

وی تصریح کرد: در هر سازمانی اگر مقام مسئول اصلی، واقعا صادقانه بخواهد کاری انجام شود، آن کار شدنی خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اقدامات شما مصداق بارزی از نهی از منکر است که اوجب واجبات و از فرایض بزرگ الهی است.

 

وی گفت: توفیق بسیار بزرگی نصیب شما شده است زیرا هم کارتان را انجام می‌دهید و هم امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید و چه شانسی بهتر از اینکه انسان هم کار روزمره خود را انجام دهد و هم عبادت خدا را به جای آورد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *