خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: ساز و کار مقابله با شیطنت های آمریکا هوشیاری و بصیرت است/ کاربرد گزینه های روی میز شیطان های امروز تحت برنامه ریزی شیطنت آمیزشان قرار دارد

امام جمعه بیرجند: ساز و کار مقابله با شیطنت های آمریکا هوشیاری و بصیرت است/ کاربرد گزینه های روی میز شیطان های امروز تحت برنامه ریزی شیطنت آمیزشان قرار دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شیطان های امروز به تعبیر خودشان همه‌ی گزینه ها را بر روی میز قرار داده اند، اما کاربرد همه گزینه ها تحت برنامه ریزی شیطنت آمیزشان قرار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان ارشد ناجا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یک نیروی امین و مقتدر است، اظهار کرد: قرآن کریم کتاب تاریخ نیست و آنچه را که از فرازهای تاریخ بیان می فرماید تابلوست نه تاریخ، یعنی یک نوع تفکر را برای سلطه ی بر انسان ها تبیین می فرماید و راهکارهای این سلطه را نشان می دهد تا اهل ایمان که باید در هر جهت قوی و هوشیار باشند همواره با بصیرت امور را ببینند.

 

وی با بیان اینکه بصیرت در همه‌ی قشرها لازم است، افزود: قطعا باید قشرهایی که محافظ جامعه هستند، به مانند یک پدر و مادر که از فرزندان خود حفاظت می کنند بصیرت داشته باشند که الحمدالله این بصیرت وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر فرعونی برای برده داری وسیع انسانی شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: علی رغم استفاده از دیگر ابزارها اما سازوکار این شیوه بیش از هر چیز شیطنت است و آنچه را که مردم را می چرخاند تا به صورت سرگردان وارد بر حیطه بردگی و بندگی شوند، همین شیطنت است.

 

ساز و کار مقابله با شیطنت های آمریکا هوشیاری و بصیرت است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمود ” آمریکا شیطان بزرگ است ” لذا اگر چه که آمریکا یک قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی است اما آنچه که مهم است شیطنت های وجودی اوست، لذا ساز و کار مقابله با آن هوشیاری است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه شیطنت را نمی شود سیبل و با تیر آن را مورد هدف قرار داد بلکه شیطنت را باید با بصیرت جواب داد، گفت: شیوه انگلیس از گذشته تاکنون اختلاف انداختن و حکومت کردن است لذا سعی می کنند تا جامعه را تجزیه و گروه، گروه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: آنچه که راه پیامبران است و بنا بر رشد نوع انسان می باشد این است که انسان ها همه یک امت هستند و نفع، ضرر، آفت و اصلاحشان یکی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: راه شیطنت، تفرقه انداختن به هر بهانه ای است تا بتواند مردم را از یکدیگر تجزیه و در نهایت کشورها را از درون متلاشی کند لذا اگر هر فردی به دنبال اسم، مقام، نشان، گروه و سیاستی برود بهترین زمینه برای تسلط دشمنان بر جامعه فراهم می گردد.

 

وی با بیان اینکه جامعه ای که هر فردی یک فکر، سلیقه، راه و مشی داشته باشد، نمی تواند از خود دفاع کند، گفت: دشمنان پس از مسلط شدن بر هر کشوری، بر خلاف شعارهایی که قبلا سر می دهند، با استبداد شدید با مردم برخورد می کنند و با همه خشونت افراد را می کشند و ناموسشان را به تصرف خود در می آورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز ما شاهد این تابلو در سطح جهان هستیم که برنامه های دشمنان برای استعباد، یعنی مردم را بردگی گرفتن، است، زیرا بردگی فردی برای آن ها کفایت نمی کند و به دنبال بردگی جمعی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا کودکان دو الی پنج ساله را از مادرشان می گیرد و در قفس زندانی می کند، عنوان داشت: تفکر آن ها این است اما شعارهای زیبایی از جمله شعار آزادی سر می دهند.

 

وی ادامه داد: اگر آزادی به معنی صحیحش مدنظر باشد، بیش از هر مکتبی، مکتب انبیاء الهی، آزادی را مطرح کرده است، زیرا انسان برای سیر و سلوک و رسیدن به کمالات باید آزاد باشد و هیچ کس حق ندارد جلویش را بگیرد، اما آزادی که دشمنان از آن حرف می زنند چیز دیگری است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: شعار آزادی دشمنان، مقدمه ای برای جداسازی جامعه و هرج  و مرج ایجاد کردن و پایبند نبودن به قانون است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دشمنان برای نفوذ در هر کشوری و متفرق کردن جامعه ای که دارای سنن، دین و قانون است، از بهترین ابزار خود یعنی ایجاد و زمینه چینی برای قانون شکنی استفاده می کنند تا آنگاه در مقابل یورش، حمله و هجوم دیگر سیستم، قانون، عقیده و وحدتی برای دفاع وجود نداشته باشد.

 

وی یادآور شد: متأسفانه عوامل دشمنان در داخل، همیشه سعی می کنند تا جامعه را مشغول به کارهای حاشیه ای کنند و وحدت، قانون و نظام را از بین ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز فرانسه خود را مهد آزادی می داند اما آیا آزادی که برای دیگران دیکته می کنند، خودشان هم دارند؟ این کشور قانونی به نفع صهیونیست‌هایی که بر اساس مکر، حیله و دروغ دست به قتل و جنایت گسترده می زنند، دارد که اگر کسی در قضیه هولوکاست تردید کند وی را هم زندانی، هم شکنجه و هم مجبور به دادن جرم می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دشمنان دیگران را از پایبند بودن به قانون منع می کنند و می گویند که قانون شکنی کنید، تا جامعه را از افکار مشترکی که وجود دارد جدا کنند، لذا عوامل آن ها در داخل اختلافات طبقاتی را مطرح می کنند، یک عده را با پول های حرام، اختلاس و دزدی و حقوق نجومی مشغول می کنند و برخی دیگر را نیز به گرسنگی، تا تنها فکر و ذهنش بردن یک لقمه نان برای فرزندانش باشد، این ها همه شیطنت هایی است که از طرف غرب صورت می گیرد.

 

وی ضمن انتقاد از اینکه چرا باید فضای مجازی کشوری به نام ایران در دست بیگانه باشد، گفت: شرط اولیه استقلال ما این است که باید منافع جمعی این جامعه و نظام حفظ گردد نه اینکه دست بیگانگان قرار داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوان بیکاری که در روستا زندگی می کند و سر بار پدرش است، تحت خوشحالی و نشاط به جای اینکه شغلش تأمین گردد اینترنت پر سرعت برایش اولویت دارد، و این یعنی شیطنت، لذا قبل از آنکه جوان به بلوغ فکری برسد، وارد بر فضای مجازی می شود که همه چیزش در دست بیگانگان قرار دارد و باعث می گردد تا در آینده به پدرش بی اعتنا و به دنبال فرهنگ غرب به راه بیفتد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: یهودی ها با دروغ و مکر ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین را می کشند و می گویند که “سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین” در حالی که همه عقلا می دانند که فلسطین، جزء نقاطی از کره زمین است که از قدیم ترین ایام دارای جمعیت بوده است.

 

وی ادامه داد: امروز نزدیک به یک سال است که جلیقه زردهای فرانسه هر هفته به صحنه می آیند و حرفشان نیز این است که چرا ۹۹ درصد سرمایه، در دست یک درصد جمعیت، و یک درصد سرمایه در دست ۹۹ درصد جمعیت قرار دارد، اما دولت فرانسه به جای پاسخگویی، آن ها را می کشد و چشمانشان را کور و برخی ها را دستگیر و روانه زندان می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت فرانسه تحت نوکری و استخدام سرمایه داران قرار دارد، گفت: در فرانسه اگر به پیغمبران الهی اهانت کنند، می گویند آزادی است، اما وقتی حرف از حقوق انسان ها به میان می آید قضیه فرق می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: شیطان های امروز به تعبیر خودشان همه‌ی گزینه ها را بر روی میز قرار داده اند، اما کاربرد همه گزینه ها تحت برنامه ریزی شیطنت آمیزشان قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی ایران را تحریم می کند اما چرا آوردن سگ، شراب و ابزار مضر را تحریم نمی کند؟ گفت: ابزار اصلی دشمنان شیطنت و ابزار اصلی جامعه ما بصیرت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر جامعه‌ی ما با بصیرت، شگردهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و انواع و اقسام مفاسدی که وارد می کنند را متوجه شود، پیروزی تضمین شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: اروپایی ها، ایالات متحده آمریکا را بر روی قبر مردم مظلومی ساختند که مالک قاره آمریکا بوده اند و امروز نیز دشمنان اسلام این سلطه وحشی گری و خواب را برای تمام دنیا دیده اند، لذا تنها راه مقابله با آن، بصیرت است.

 

وی تصریح کرد: امروز به برکت اسلام و خون شهدا و شهدای کربلا که همواره برای انسان ها نجات بخش بوده، در صحنه بین الملل، تابلویی به نام اربعین وجود دارد که حجت را بر همگان تمام کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: ویرانی، قتل، جنایت، کودک کشی، ویرانی شهرها و کشورها و همچنین آواره کردن مردم، نماد مکتب غرب است که در مقابل آن نماد اربعین حسینی قرار دارد که تمامش محبت، ایثار، خدمت گزاری و اخلاص است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر ننگ ستمگران نباشد، دنیا با فرهنگ امام حسین(علیه السلام) بهشت می شود، افزود: امروز اربعین به یک صحنه بین المللی تبدیل شده است و افرادی با تحصیلات بسیار بالا کفش های زائران را واکس می زنند و از این کار خود نیز لذت می برند که انشاءالله این فرهنگ و تفکر، جهانی خواهد شد که در آن زمان، دنیا به بهشتی زیبا تبدیل خواهد گشت.

 

 

وی با اشاره به اینکه حتی حیوان ها از این همه بی شرافتی، بی ناموسی و بی رحمی ستمگران ننگ دارند، گفت: امروز نماد غرب ترامپ و نماد ایران اسلامی حضرت علی بن ابی طالب است که دوست و دشمن آن حضرت را مظهر عدالت می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: بدترین دشمنان ما که همان صهیونیست است، به خاطر اینکه به صورت علمی در مبارزات خود با شیعه، دستش پر باشد، برای هر یک از ائمه اطهار یک کارشناس دینی گذاشته است، اما شخص صهیونیستی که متخصص شناسایی امام محمدباقر علیه السلام است، گفته ” ما که دشمن هستیم اما اگر بخواهیم در خصوص امام محمد باقر علیه السلام حرفی بزنیم باید گفت که انسانی با این کمالات در تاریخ وجود نداشته است.”

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: استاد یکی از دانشگاه های صهیونیستی در طی یک سخنرانی می گوید که “دینی که میتواند دنیا را اداره کند اسلام است نه یهودیت.”

 

وی گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرده اند که آنچه خدا در سطح بین الملل در دل مردم انداخته، این است که سرمایه‌ی اربعین حسینی، کربلا را به ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر جامعه، ظرفیت خود را به درستی درک کند، هیچگاه زیر بار بیگانه نمی رود، گفت: جامعه باید بیش از هر چیز به سمت بصیرت افزایی هدایت شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: برای اینکه جامعه حول یک تفکر جمع شود اقدامات بسیاری زیادی باید صورت گیرد که بخشی از این اقدامات بر دوش توانای نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *