خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: با تدبیر اخلاص و کار جهادی بن بستی وجود ندارد/ اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است

امام جمعه بیرجند: با تدبیر اخلاص و کار جهادی بن بستی وجود ندارد/ اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: در حال حاضر شرایط محدودی داریم اما این شرایط محدود به معنی مانع یا بن بست نیست بلکه اگر تدبیر همراه با اخلاص و کار جهادی باشد، همه آن ها قابل حل است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند اظهار کرد: اصولا در جامعه بشری بالاترین نقش را نیروی انسانی دارد و تجربه نیز این را ثابت کرده است.

 

وی افزود: اگر مدیریت ها قوی باشد همه امور سامان می یابد اما اگر مدیرت ضعیف باشد همه امکانات موجود را به باد می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط محدودی داریم اما این شرایط محدود به معنی مانع یا بن بست نیست بلکه اگر تدبیر همراه با اخلاص و کار جهادی باشد، همه آن ها قابل حل است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید اقدامات، گزارش و اطلاع رسانی شود، تصریح کرد: در برخی مواقع ممکن است انعکاس مسائل برای جامعه با واقعیت متفاوت باشد که اگر چنین بود باید در رسانه های مکتوب، صفحه خاصی برای اطلاع رسانی عموم اختصاص یابد و در رسانه ملی نیز ساعات خاصی با پرسش و پاسش اطلاع رسانی و روشنگری صورت گیرد تا مردم درگیر بازار دروغ فضاهای مجازی نشوند.

 

وی ادامه داد: کار شهرداری و شهرسازی مربوط به امروز نیست زیرا در طرح هایی ممکن است برای ۱۰ الی ۵۰ سال پیش بینی صورت گیرد و بسیاری از مردم نیز متوجه نشوند لذا هنگامی که اینگونه مسائل با مردم در میان گذاشته شود هم دلسردی کارکنان را در پی ندارد و هم موجب اعتماد مردم می گردد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتماد مردم سرمایه بسیار بزرگی است، گفت: به دلیل اینکه مردم کم و بیش با گزارشات غیر مطمئن روبرو هستند باید اطلاع رسانی ها با توضیحات قابل لمس برای مردم همراه باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: وظایف شهرداری بسیار متعدد است و مردم همواره از نیازهای روزمره تا کارهای دراز مدت چند ساله خود با این سازمان در ارتباط هستند.

 

وی ابراز داشت: آنچه انسان را اشباع و باعث می گردد تا هیچ زمانی دلسرد نگردد، اخلاص و خدایی کار کردن است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: فردی که از روی اخلاص کار می کند بر روی عکس العمل های بشری حساب باز نمی کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه عبادت تنها نماز و روزه نیست، افزود: هرکاری که از نظر کارشناسی وظیفه انسان شناخته ودر آن قصد قربت شود، آن کار، عبادت محسوب می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم عبادت و بسیار لذت بخش است، ادامه داد: شهرداری از جمله سازمان هایی است که مردم برای نیازهای روزمره خود به آنجا مراجعه می کنند لذا شأن، حیثیت و وقت مردم را در نظر بگیرید و در چارچوب قانون و مقررات کار را خدایی انجام دهید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: تصمیمات شورای شهر و تلاش های شهرداری و مخصوصا شهردار، فرصت خوبی است که نصیب این شهر شده است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *