خانه / سخنرانی / امام جمعه بیرجند: رویش های انقلاب سرنوشت فرداها را رقم خواهد زد/ برای طی کردن خط امام خمینی(ره) ابتدا باید امام خمینی(ره) را شناخت

امام جمعه بیرجند: رویش های انقلاب سرنوشت فرداها را رقم خواهد زد/ برای طی کردن خط امام خمینی(ره) ابتدا باید امام خمینی(ره) را شناخت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر چه در راه انقلاب ریزش‌هایی پیش می آید اما رویش‌های زیبایی نیز شکل می گیرد و این رویش‌ها سرنوشت فرداها را رقم خواهد زد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در اختتامیه دوره تبیین اندیشه حضرت امام خمینی(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی جرقه های امید است، و این جوانان عزیز هستند که باید تکلیف راه خود و جامعه خود را مشخص کنند.

 

وی با اشاره به اینکه سرنوشت جامعه در دانشگاه مشخص می شود، افزود: هر یک از انسان ها از هستی برداشتی دارند، لذا ناخودآگاه زندگی خود را بر مبنای برداشتی که از جهان و حیات دارند، تنظیم می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حکمت عملی برخاسته از یک حکمت نظری است، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم ارزش خط و راه را و فردی که آن خط حرکت می کند را متوجه شویم باید آن را در علت غایی جستو کنیم، زیرا تمامی ارزش ها بر روی علت غایی انسان مشخص می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه آن انسانی که در خط خودش هدف غایی را تنظیم کند، ارزش خود را خواهد دید، گفت: علت مشکلاتی که در جامعه بشری پیش آمده که تمامش ظلم، ستم، تخریب شهرها و کشورها، و همچین آواره کردن مردم و کشتن آن هاست، این است که برخی ها تنها برای هوای نفس و رفاه طلبی تلاش می کنند.

 

وی عنوان داشت: برای انسانی که دارای فطرت سالم، عقل سالم، و صفای دل و کشف حقایق است، هیچ وقت علت غایی آن در یک مورد سطحی خلاصه نمی شود بلکه سیر صعودی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه نعمت های خدا قابل شکر است اما قابل پرستش نیست، گفت: این مال پرستی‌ها، رفاه پرستی‌ها، شکم پرستی‌ها و شهوت پرستی‌ها غیر از شکر گذاری است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه سختی، انسانی را که در راه خدا قرار دارد افسرده نمی کند، ادامه داد: افسردگی امروز به خاطر تفکر لیبرالی است و الّا یکی از چیزهایی که انسان را به مقصد می رساند، سختی هاست.

 

وی با بیان اینکه برای انسان با ایمان افسردگی معنا ندارد، افزود: مشکلات را باید به حساب خودمان بگذاریم، لذا باید فکر، اندیشه، خط و راه را عوض کنیم تا همه چیز عوض شود زیرا اینگونه نمی شود که راه بت پرستی را طی کرد اما آرمان یک انسان موحد را داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تأکید بر اینکه ما دارای آرمانی موحد هستیم لذا باید راه موحد و خط موحد را نیز طی کنیم، گفت: اگر می خواهیم به دنبال امام حرکت کنیم باید بدانیم که امام همان فردی بود که دست از همه چیز کشید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه آن انسانی که بنده خدا شد خیر همگان را می خواهد و پای هوا و هوسش زانو نمی زند، گفت: پیغمبران، امام راحل و رهبر انقلاب بهترین دوست انسان ها هستند.

 

وی با بیان اینکه به جای حل کردن مشکل خودمان، به آیینه سنگ می زنیم، افزود: خط و راه امام خمینی(ره) دارای لوازمی است که باید ابتدا آن ها را شناخت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مکتب الهی، تجدید حیات اسلام و سیر الی الله بر اساس علم و روشن بینی، نعمت هایی است که خدا به ما عنایت کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: اگر چه در راه انقلاب ریزش‌هایی پیش می آید اما رویش‌های زیبایی نیز شکل می گیرد و این رویش‌ها سرنوشت فرداها را رقم خواهد زد.

وی در پایان گفت: امیدواریم آن دسته از افرادی که بی راهه می روند تجدید نظر کنند و پیش از آنی که فرصت های حیات گرفته شود، و به نفع خود، جامعه بشری، حق و عدل قدمی بردارند.

 

انتهای پیام/ط

یک نظر

  1. رضاطهماسبی

    #### # هاشم یکه زارع مدیریت عامل کنونی گروه صنعتی شرکت ایران خودرو : [( یکی ازدوستان صمیمی “دانش اموخته” واز ته مانده های باند ٭٭ محسن سازگارا ٭٭ منافق وضد انقلاب متواری به امریکا ، واز حامیان گروهک مجاهدین خلق ، وعنصر مزدور سازمان سیا می باشد )] و
    ( ازسوی دیگر یکه زارع ازغلامان ، و دست نشانده ها ودوستان نزدیک بهزاد نبوی عضو مرکزیت مجاهدین انقلاب واز محکومین فتنه سال ٨ ٨ بوده است . ) دراین مهم رسیدگی به چگونگی روابط ، اهداف و رازهای پنهانی فی مابین هاشم یکه زارع ، محسن سازگارا و بهزاد نبوی نکاتی را از “جریان برانداز وحلقه انحرافی ” وعوامل پنهانی ان را اشکار می سازد . با سلام : (سازمان نامشروع ومنحله مجاهدین یکی از چهار رکن فتنه سال ٨ ٨ میباشد . که به برکت حماسه ۹ دی پوزه نجس اینان به خاک مالیده شده است.) در توضیح است و انشاالاه در احترام برارواح طیبه، وخونهای طاهرومطهر ریخته شده معظم شهدا درجبهه های حق علیه باطل (صحرای کربلای نظام ) ودرحرمت بر قبور همیشه نورانی وگلباران یکایک شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافعین حرم زینب (س) در رسیدگی به گزارش فوق دستورقاطع راصادر فرمایید : که چرا … وبه چه علت ، وبا چه اهدافی منفور هاشم یکه زارع که عنصر مرتبط واز فعالان ان سازمان نامشروع مجاهدین ” جریان برانداز ،حلقه انحرافی ” بوده است چگونه باحمایت یامماشات مسئولان وقت وزارتخانه صنعت،معدن،تجارت سالیان سال وبااسودگی کامل به عنوان مهره وعنصر سازمان مجاهدین برمسند مدیریت عاملی چندین شرکت بزرگ دولتی جهت انجام اهداف ابقا شده است . وچگونگی نفوذ “حلقه انحرافی ریشه یابی وشناسایی ،عناصر” وخشکانیدن ریشه های موجود ان سازمان منحله مجاهدین در بدنه وزارتخانه صنعت،معدن،تجارت وخنثی کردن اهداف حاصله… ومشخص شدن پشتوانه بسیار قدرتمند منفور ” هاشم یکه زارع جریان برانداز ” که اصل ، نقطه ثقل و بانی کل… موضوعات است . مع ذکر درشرمندگی از ارواح طاهر وخونهای مطهر شهدا ، در عدم نظارت وغفلت محرز…،کوته فکری ،بی مسئولیتی در قبال نظام الاهی ،حفظ مقام، و قطعا واهمه … مسئولان وقت وکنونی وزارت صنعت،معدن،تجارت بار دیگر ایشان را ازسال ۹۲ وبااگاهی به مدیریت عاملی گروه صنعتی شرکت ایران خودرو منسوب کرده وبا تاسف وتالم مقامات…در بازدید ها ازشرکت ایران خودرو … ودرمراسم هاوهمایشهای… متعدد و با افتخارشانه به شانه ایشان بوده وعنصرمرتبط سخنران ! مع الوصف گفتاردر این کوتاهی وغفلت اشکار مسئولان وزارت صنعت ،معدن،تجارت : حامیان ایشان “هاشم یکه زارع ” ( حامیان فتنه سال ٨ ٨ ) “جریان برانداز و حلقه انحرافی ” سالیان سال… دروزارتخانه صنعت ،معدن ،تجارت وگروه صنعتی شرکت ایران خودرو وتوابع نفوذ ، وریشه گسترانده وبر اهداف مسلط . دراین خصوص و من قبل اینجانب به تعداد ۳۱ سری نامه با اسناد . … به ادرس پست الکترونیکی ریاست محترم خبرگان ، مجلس ، معاونت بازرسی ریاست جمهوری ، شورای نگهبان ….، چند استان از سپاه پاسداران… استانداری تهران، مشهد مقدس، سمنان ، البرز،زنجان ….صدا وسیمای استان تهران ، ستاد خبری بانک مرکزی، ….وزارتخانه : خارجه ، بهداشت ودرمان ، تعاون ،
    دفاع، اموزش وپرورش…و بسیاری ازمقامات محترم دیگر نظام مقدس والاهی جمهوری اسلامی ایران ارسال نموده و موجود میباشد . مع الوصف الحال اماده احضار به دادگاه میباشم . اجر شما متدینین با مهدی فاطمه( عج ) رضا طهماسبی کدملی ۰۳۲۱۳۹۸۳۸۶ /تماس۰۲۶۳۲۷۲۲۰۷۹ /۰۹۱۹۱۶۵۰۹۵۹ [ موضوع حامیان فتنه سال ٨ ٨ ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *