خانه / تاپ خبر / وزیر سابق اطلاعات: بخاطر غفلت از امدادهای غیبی، بسیاری از نخبگان و بزرگان دچار اشتباهات محاسباتی می شوند

وزیر سابق اطلاعات: بخاطر غفلت از امدادهای غیبی، بسیاری از نخبگان و بزرگان دچار اشتباهات محاسباتی می شوند

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: ما باید به سرمایه های موجود خود توجه کنیم که یکی از آن ها طبس است، زیرا در این شهر یکی از امدادهای غیبی الهی اتفاق افتاده است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: وجود حضرتعالی برای این استان بسیار با برکت است و همه نیز به این برکت اذعان دارند.

 

وی افزود: آن چیزی که به استان خراسان جنوبی چند سالی است آرامش داده، وجود حضرتعالی و مسئولیتی است که بر دوش شما نهاده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در کشور دارای سرمایه های بزرگی هستیم که همگان نسبت به آن غافل هستیم و از آن استفاده نمی کنیم، گفت: ما باید به سرمایه های موجود خود توجه کنیم که یکی از آن ها طبس است، زیرا در این شهر یکی از امدادهای غیبی الهی اتفاق افتاده که خود دشمنان نیز به آن اعتراف دارند، اما ما متأسفانه نسبت به آن توجه کافی را نداشته و فضاسازی کشوری نیز انجام نمی دهیم.

 

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در بحث تاریخی نسبت به قرآن خیلی غفلت کرده ایم، تصریح کرد: تقریبا ۳ هزار آیه از قرآن کریم به تاریخ برمی گردد و بیانه گام دوم انقلاب نیز که توسط رهبر انقلاب نگاشته شده نصف آن به تاریخ ۴۰ ساله اشاره دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی ادامه داد: به خاطر غفلت از امدادهای غیبی بسیاری از نخبه ها و بزرگان دچار اشتباهات محاسباتی می شوند، و این بسیار جای کار دارد.

 

وی افزود: ما نسبت به این قضایا با نسل جوان کار نمی کنیم عنوان داشت: باید حضور روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب را برای نسل جوان بازگو کرد زیرا پرچم داری روحانیت در انقلاب سرمایه بزرگی است که خیلی جای کار دارد.

 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور ایشان در  همایش روحانیت، پرچم داران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر کردند و افزود: این منطقه کویری است، هم زمین تشنه ای دارد و هم مردم با فرهنگی دارد که تشنه ارزش ها هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *