خانه / حکم انتصاب / طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام علی محقی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند انتخاب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام علی محقی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند انتخاب شد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، حجت الاسلام علی محقی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند انتخاب و از زحمات محمد حسن زنگویی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

متن حکم انتصاب حجت الاسلام محقی به شرح زیر می باشد:

 

حضرت حجت الاسلام علی محقی “دامت توفیقاته”

سلام علیکم

نظر به پیشنهاد مسئول محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی، به موجب این حکم به عنوان “مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند” به مدت یک سال منصوب می گردید.

امید است با استعانت خداوند و بهره گیری از جوانان مومن – انقلابی و تعامل سازنده با سازمان های مربوطه و بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی مرکز استان در برگزاری هر چه باشکوهتر نماز جمعه و تکریم مومنین موفق و موید باشید.

از تلاش های ارزنده برادر گرامی جناب آقای محمدحسن زنگویی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۱۲ تیرماه ۱۳۹۸

 

متن تقدیر امام جمعه بیرجند از فعالیت های محمدحسن زنگویی به شرح زیر می باشد:

 

برادر گرامی جناب آقای محمدحسن زنگویی “دامت توفیقاته”
سلام علیکم
بدین وسیله از زحمات ارزشمند و تلاش های متعهدانه جنابعالی در دوران مسئولیت ستاد نماز جمعه شهر بیرجند تقدیر و تشکر می نمایم.

دوام توفیقات روزافزون شما را در مسئولیت جدید در امر پشتیبانی و همکاری با مجموعه مصلی بزرگ المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیرجند در سایه پربرکت حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت دارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۱۲ تیرماه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *