خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند:دشمن درصدد شبه‌افکنی و اختلاف در فضاهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است

امام جمعه بیرجند:دشمن درصدد شبه‌افکنی و اختلاف در فضاهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا در فضاهای مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شبهه‌افکنی و اختلاف ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان سربیشه اظهار داشت: هر بیماری که شناخته شد طبعاً علاج می‌شود و همه باید توجه داشته باشیم که طرح برنامه دشمنان اسلام همواره این بوده تا در فضاهای مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شبهه افکنی و اختلاف ایجاد کند که اکنون این مسائل شدت گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: استعمارگر انگلیس به وسیله طرح‌های خود خون ملتی ضعیف را تا جایی که توانست نوشید و ایالت متحده آمریکا نیز سوابقش مشخص است و با همه هم پیمانان خود که در رأس آنها صهیونیست است در پایین دست کشورهای مرتجع و پست هستند و هدف همه آنها ایجاد تفرقه است و ملت‌های دنیا از دست آنها به تنگ آمده و حتی مردم خود این کشورها نیز از دولتمردان ناراضی‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: اسلام کلمه توحید است و اگر این به معنای صحیحش صورت گیرد توحید کلمه هم حاصل شده و اگر همه موحدانه بیایند یک حرف بزنند و حرف حق، حرف عدل، قانون و انقلاب بزنند حرفی که دشمن را بشناسد و دوست را کمک کند بعد خواهیم دید که همه مشکلات خود به خود برطرف شده است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: کلمه توحید یعنی حرف خدایی زدن و عمل خدایی کردن و زمانی که هر کس با سلیقه خود حرف بزند مشکلات رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: دشمن ایجاد شبهه و اختلاف و انواع و اقسام شبهات وارد می‌کند تا در فضاهای مجازی، سیاسی و اقتصادی به هدفش برسد و دشمن طرفدار من و شما نیست بلکه همه چیز را به تمسخر می‌گیرد و هیچ وقت نوکر جاه طلب نمی‌پذیرد و باید نوکرش را خود انتخاب کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *