خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نخبگان ابزار رشد جامعه/ بی عدالتی باعث زمین گیر شدن انسان ها شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نخبگان ابزار رشد جامعه/ بی عدالتی باعث زمین گیر شدن انسان ها شده است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نخبگان ابزار رشد جامعه هستند، گفت:یکی از مشکلات بشر بی عدالتی است که باعث زمین گیر شدن انسان ها شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۸ بهمن) در دیدار با دانشجوی نمونه مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: انسان ها مثل معادن هستند اما شرط دستیابی به استعداد آنها استخراج کردن است.

وی با بیان اینکه به خاطر ناعدالتی هایی که در طول تاریخ بشر وجود داشته استعداد انسان ها ذایل شده است، گفت: اگر به وظیفه عدالت به درستی و همان گونه که پیامبران در طول تاریخ گفته اند عمل می شد اکنون استعداد انسان ها به فعلیت می رسید؛ خداوند عالم را برای همین موضوع خلق کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مقامی که شما در کشور کسب کرده اید برای ما بسیار ارزشمند است، افزود: شما باید با فکر و دانش بسیجی خود، حضور فعالی در جامعه داشته باشید و می دانید که ابتدا پدر و مادر باعث هدایت شما به این سمت شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات بشر بی عدالتی است، ادامه داد: مشاهده می کنید که اکنون بی عدالتی باعث زمین گیر شدن انسان ها شده است و پدر و مادر می توانند باعث پشتیبانی فرزندان هم از نظر علمی و هم از نظر دینی شوند.

وی اظهار داشت: شایستگی های بیداری وجدان فرزند برای ذایل نکردن محبت های والدین بسیار مفید است و جامعه قدر شما را می داند و امیدواریم مسئولین به شما فرصتی بدهند تا بتوانید استعداد خود را در جامعه به کار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جندبی تاکید کرد: وجود نخبگان بر اساس بنیاد علمی و تخصصی شرطی برای رشد جامعه است و شما نخبگان ابزار رشد هر جامعه ای محسوب می شوید.

نگین ناصح دانشجوی نمونه مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم در این دیدار اظهار داشت: برخی از افراد تلاش می کنند تا این مقام های کشوری را کم ارزش نشان بدهند و امیدواریم این کم لطفی ها از بین برود.

وی با بیان اینکه مورد حمایت بسیاری از افراد از جمله دکتر ولایتی و دکتر رهبر قرار گرفته ام، گفت: وظیفه هر بسیجی است که در حوزه فعال خود پرچم ایران اسلامی را بالا ببرد و به عنوان یک بسیجی سعی کرده ام تا تمام تلاش خود را به کار بگیرم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *