خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بصیرت سرنوشت جامعه را رقم می زند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بصیرت سرنوشت جامعه را رقم می زند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز ( ۱۹ دی ) در  دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهر آیسک اظهار کرد: بهره برداری از فرصتها و حفظ بصیرت جامعه در هر حوزه ای از مسائل اصلی است.

وی افزود: بعد از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی و جنگهای پرهزینه نظامی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت دادند و ادامه دارد و به تعبیر دشمن همه گزینه ها روی میزش قرار دارد اما بصیرت است که سرنوشت جامعه را رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در جهت بصیرت افزایی مردم کار شود، گفت: امروز بیشتر سرنوشت کشورها و امت ها با جنگ نرم رقم می خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: جنگ های نظامی و سخت فقط زمینه سازی می کند اما جنگهای نرم پیروزی و شکست را رقم می زنند.

وی با اشاره به ایمان و دیانت مردم و امام جمعه آیسک، ادامه داد: امروز در هر امری نوآوری نیاز است و باید این مهم در کشاورزی، صنعت، مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: در مجموعه حوزه های علمیه شیوه حجت الاسلام قرائتی نوآوری است که این بسیار موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه نوآوری نقش جدیدی است، گفت: در امور مختلف سطح دانش افراد شبیه هم است اما نوآوری انسان را متفاوت می کنند مانند شهید چمران و شهید سپهبد صیادشیرازی.

وی با بیان اینکه در همه جا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، افزود: دین باید در همه جا حضور داشته باشد و گرنه جامعه فلج است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن در کمین است، عنوان کرد: جامعه بشدت نیازمند دین و علمای با بصیرت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: فتنه ها بسیار خطرناک است و دشمن آن را به گونه ای تزریق می کند که مردم نتوانند حقیقت و واقعیت را تشخیص دهند.

به گفته وی دشمن فتنه را در کوی دانشگاه و انتخابات تزریق کرد و فتنه ۸۸ حدود هشت ماه طول کشید تا مردم بصیرت لازم را به دست آوردند و حماسه ۹ دی را آفریدند اما فتنه اخیر از فتنه سال ۸۸ خطرناکتر بود و اگر آن زمان هشت ماه طول کشید که مردم خود را از فتنه جدا کردند اما در جریانات اخیر هشت روز طول کشید تا مردم خود را از فتنه جدا کنند و این بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن فتنه اخیر را به نیازهای روزمره مردم گره زده بود اما مردم با بصیرت دشمن را رسوا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان تاکید کرد: عناصر داخلی که امور را شبهه می کنند بدتر از دشمنان خارجی هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *