خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «نفوذی های داخلی» خطرناکترین دشمن/ قانون گزینش نیازمند تکمیل است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «نفوذی های داخلی» خطرناکترین دشمن/ قانون گزینش نیازمند تکمیل است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همیشه قانون در هنگام اجرا قوت و ضعف آن مشخص می شود و قانون گزینش نیازمند تکمیل است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز ( ۱۶ دی) در دیدار با هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: مسئولیت بسیار مهمی بر دوش شما قرار دارد و این مسئله را همه می دانند که باید بهترین را انتخاب و گزینش کنید.

وی با بیان اینکه این مسئله چون همگانی است وقتی دستور صادر می شود ارشادی است، افزود: گزینش توجه دادن به همان چیزی که می داند است به جهتی که بسیار بی انگیزه و ولنگار هستند و یا اغراض خارجی آنان را از این دانستن منصرف می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخاب احسن یکی از مسائل فطری است که در هر انسانی است، ادامه داد: اما وقتی بی تفاوتی نشان داد و دل های سیاه و تباه شده این مسئله فطری را جا به جا می کند که نداند یا خود را به ندانستن می زند و عمدا اشتباه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه امام علی علیه السلام به گزینش توصیه کردند، گفت: مسئله گزینش ضروری و واضح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر کسی نسبت به کار شخصی گزینش بدی انجام دهد به خود ظلم کرده، افزود: اما اگر دیگری او را نسبت به هر موضوعی امین قرار دهد و گزینش بد انجام دهد به هر میزان که به فرد ضرر و ظلم کرده باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: گزینش بد لوازمی دارد و چون فردی که انتخاب کردند واجد الشرایط نیست او هم از این اشتباهات زنجیره وار پیروی می کند و ظلم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دفتر امور جاریه انسان پس از مرگ نیز باز است، تصریح کرد: باید خیلی حواسمان جمع باشد که خود، دین خود و وجدانمان را حراج نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین علیه السلام می فرماید اگر دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید، گفت: مسئولیت شما مقدس است بنابراین کاری نکنید که شریک گناه دیگران شوید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همیشه قانون در هنگام اجرا قوت و ضعف آن مشخص می شود و قانون گزینش نیازمند تکمیل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اگر کسی شرایط گزینش را رعایت کرد و رئیس و مسئول دستگاهی و اداره ای شد تکمیل قانون گزینش این است که هرجایی شرایط را رعایت نکرد او را بیرون کنند.

به گفته وی مردم چه جرمی کردند که نباید مشکلات آنان حل نشود؛ دولتمردان جمهوری اسلامی باید مشکلات جامعه را حل می کرد تا این همه نارضایتی ایجاد نمی کرد که از نارضایتی به حق مردم عده ای بیگانه سوء استفاده و سوار بر موج شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو دشمن داریم، گفت: یکی دشمن خارجی که همواره در کمین است و دوم اینکه تعدادی از دولتمردان و نفوذی هایی که زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند و بدترین دشمن همین دشمن داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین با ابراز نارضایتی از قانون دانی که قانون شکن است، ادامه داد: این افراد دزدی و اختلاس انجام می دهند اما آدم های فوق العاده زیرکی می خواهد که بداند این افراد کجا این تخلفات را کرده اند و این دشمنان داخلی بسیار خطرناک تر هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *