خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی/ درآمدهای نامتعارف مسئولان اصلاح و برداشت‌ها متعارف شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی/ درآمدهای نامتعارف مسئولان اصلاح و برداشت‌ها متعارف شود

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به درآمدهای نامتعارف برخی مسؤولان اشاره گفت: برخی دست‌اندرکاران درآمدهای بسیار نامتعارفی دارند که باید اصلاح و به برداشت‌های متعارف تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز ۲۹ آذر ماه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بیمه سلامت خراسان‌جنوبی پیرامون طرح بیمه سلامت، اظهار داشت: طی چند سال گذشته زمانی که موضوع بیمه سلامت مطرح و تعریف و توصیف‌های متعددی از این طرح شد نمای خوب و زیبایی داشت به طوری که مردم و مسؤولان ذی‌ربط از این موضوع خشنود بودند.
وی به شرایط پیش آمده در خصوص طرح بیمه سلامت و تحت فشار بودن مردم از نظر اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: شرایطی پیش آمد که برخی مسؤولان اصلی هم گویا اظهار نارضایتی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: منبع آبی را در نظر می‌گیریم که دارای یک ورودی و خروجی است و اگر می‌خواهیم این منبع محفوظ بماند باید برداشت‌ها متناسب با میزان ورودی باشد وگرنه منبع آبی که به صورت صنعتی ساخته شده اگر از چارچوب اصلی خارج شود نتیجه آن کم‌آوردن سفره‌های آب زیرزمینی و خشک شدن درختان می‌شود.
انتقاد از درآمدهای نامتعارف برخی مسؤولان
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی همچنین به درآمدهای نامتعارف برخی مسؤولان اشاره و مطرح کرد: برخی دست‌اندرکاران درآمدهای بسیار نامتعارفی دارند که باید اصلاح و به برداشت‌های متعارف تبدیل شود.
وی اعلام کرد: اگر خروجی بیشتر از ورودی باشد فروکش می‌کند و اثرات مستقیم مانند فشار اقتصادی بر مردم جز عده‌ای که پول بالا آوردند و غیرمستقیم شامل بودجه‌های اختصاصی در مجلس بر جای می‌گذارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی متذکر شد: گره باید به دست همان افرادی که زده شده است نیز باز شود.
درآمدهای نامتعارف؛ بار کجی که به منزل نمی‌رسد
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مجلس باید در برنامه بودجه آگاهی و تعهد کافی داشته باشد، اظهار داشت: باید مسائل را به صورت ریشه‌ای مرتفع و درآمدها را در جدول‌های ورودی و خروجی تنظیم کند چرا که درآمدهای نامتعارف بار کج است و بار کج نیز به منزل نمی‌رسد.
وی تبیین کرد: همه ما شهروند جمهوری اسلامی هستیم و ضرر و منفعتی که حاصل شود دیر یا زود برای همه شهروندان خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خطاب به مسؤولان؛ باید نسبت به مسائل و مشکلات تعهد و دلسوزی داشته باشیم
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان، متذکر شد: باید نسبت به مسائل و مشکلات تعهد و دلسوزی داشته باشیم و منافع جمعی را بر شخصی ترجیح دهیم، چنانچه منافع شخصی در یک تفکر و فرهنگ اشتباهی بر منافع جمعی غالب شود موفق نمی‌شویم.
عبادی تصریح کرد: هر فردی به دنبال روز خوب بودن برای خود است و ریشه اصلی بدتر شدن انسان‌ها نیز این است که هر کسی برای خودش یک روز بهتری می‌خواهد نه برای همسایه.
وی به تفاوت‌های امروزی با اوایل انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی چیزی نداشتیم اما تفکرمان این بود که به جامعه کمک کنیم و تفکر خدمت به مردم با حداقل داشته‌ها همه چیز را علاج کرد.
تفکر خدمت به مردم دچار بیماری شده است/ ضایعات؛ ارمغان حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها
وی ادامه داد: امروز همه چیز داریم اما تفکر خدمت به مردم دچار بیماری شده است و هر فردی به فکر خویش است و تا زمانی که خواسته‌های فردی و شخصی خود را بر جمع ترجیح دهیم دچار مشکل خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: همه این مسائل پشت سر گذاشته می‌شود اما این‌ها همه یک تجربه است تا بدانیم کسی که پول بادآورده می‌برد، حقوق نجومی می‌گیرد و اختلاس می‌کند جز ضایعات برای خودش و جامعه چیز دیگری به ارمغان نمی‌گذارد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *