خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیاده روی اربعین جبهه عدالت خواهی در جهان را شکل داده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیاده روی اربعین جبهه عدالت خواهی در جهان را شکل داده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز انگیزه و جبهه عدالت خواهی به نام امام حسین (ع) و اعتراض به ستمگری ها به صورت راهپیمایی عظیم اربعین شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در دیدار با جانشین فرماندهی یگان های ویژه ناجا و فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی سرفراز انتظامی نقشی بی بدیل به دلیل امور مختلفی که بر دوش دارد در کشور ایفا می کند.

وی ادامه داد: هنگامی که در امور نیروی انتظامی واکاوی کنیم متوجه خواهیم شد اکثر این امور همان مسائل فقهی و شرعی همچون امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری ها و مبارزه با ناهنجاری ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی نیروهای خودساخته ای هستند که غیر از مقام اجرایی در مقام اخلاص و قصد قربت الی الله خدمت می کنند، افزود: خدمت و جان فشانی نیروی های نظامی در حقیقت عبادت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی چندسال گذشته که ظلم آشکار همچون درنده ای به هر نقطه ضعیفی در دنیا حمله می برد و انواع ستم گری ها را روا می دارد حرکتی عدالت خواه به نام مقدس حسین (ع)  صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی و عدالت خواهی امام حسین (ع) تنها در مردم شیعه خلاصه نمی شود، گفت: غیر شیعیان و حتی غیر مسلمانان نیز امام حسین (ع)  را باور دارند چراکه نام مبارک امام حسین با حق و عدالت گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه گاندی برای نجات مردم هند از دست استعمار پیر و روباه انگلیس با نام امام حسین (ع)  گام برداشت، عنوان کرد: امروز انگیزه عدالت خواهی به نام امام حسین (ع) و اعتراض به ستم گری ها به صورت راهپیمایی عظیم اربعین شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: خدمت به مبارزه با ظلم و استکبار که بر بازوی نیروی انتظامی قرار داده شده مسئله ای بسیار مهم و افتخار آمیز است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *