خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: از رخنه های نفوذ دشمن جلوگیری کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: از رخنه های نفوذ دشمن جلوگیری کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در همه امور و عرصه های زندگی وجود دارد، گفت: باید از رخنه های نفوذ دشمن در همه عرصه ها و مسائل زندگی جلوگیری کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۶ آبان) در دیدار رابطین پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی استان و شهرستان بیرجند اظهار داشت: پدافند غیر عامل مسئله ایی است که باید با بصیرت به آن نگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما به وسیله پدافند غیرعامل که خداوند برای ما به ودیعه گذاشته است مصونیت داریم، افزود: در طی سالهای اخیر انسان ها برخلاف قانون طبیعت کار و فسادهای فراوانی ایجاد کرده اند، لذا در تمام امور طبیعت، پدافند غیر عامل وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی گفت: امروزه هسته های مقاومت به این نتیجه رسیده اند که هیچ دشمنی قابل اعتماد نیست و هیچ سازمان دهن پرکنی در دنیا به فکر مسلمانان نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکی بر اینکه پدافند غیر عامل موجب قوی شدن جامعه در برابر دشمن می شود، ادامه داد: امروز غرب در کار خود نیز گیر کرده است و تنها کار آنها کشتن انسان های بی گناه است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن انقلاب امروزه می گوید همه گزینه های ما بر علیه ایران روی میز است، گفت: دشمن هر توطئه ایی را تا توانسته است برعلیه انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی متذکر شد: در دنیای بی وجدان و پر از فساد امروزی، ندای توحید را نباید ترک کنیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه پدافند عامل در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اقتصادی و نظامی وجود دارد، تصریح کرد: بیداری، بصیرت، قانون مداری و وظیفه شناسی باید سرلوحه همه مسائل زندگی ما باشد 

وی با تاکید بر اینکه باید از رخنه های دشمن جلوگیری کنیم، عنوان کرد: دشمن ما بسیار ضعیف است و هرجا با قدرت حرف زدیم و جلو رفتیم دشمن عقب نشینی کرده است ولی هرجا ضعیف عمل کردیم دشمن برما مسلط شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *