خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اندیشه بسیجی و استکبار ستیزی حفظ شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اندیشه بسیجی و استکبار ستیزی حفظ شود

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید انقلاب اسلامی، اندیشه بسیجی و استکبار ستیزی حفظ شود، گفت: گفتمان حضرت امام خمینی (ره) موجب تشکیل هسته‌های مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۱۴ مرداد) در دیدار با دانش‌آموزان خواهر شرکت‌ کننده در دوره ولایت سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب و تفکر بسیجی و حرکت های پرشتاب جهادی برخواسته از آرزویی است که گذشتگان قرن ها به انتظارش نشسته بودند اما در زمان ما رقم خورده و دنیا منتظر وجود مقدس حضرت مهدی(عج) در اجرای عدلی است که فلسفه بعثت تمام انبیا و اوصیای الهی بوده است.

به گفته وی احادیث و روایات و پیش گویی برای ظهور صاحب الزمان(عج) در منابع مختلف قبل از اسلام و در اسلام و منابع شیعه و غیر شیعه  آمده است و این پیشگویی ها در سه دایره متفاوت بیان شده که در یکی به صورت کلی آمده پیش از ظهور آن حضرت از مشرق زمین قومی قیام خواهد کرد و تاثیر قیام آنان این است که جهان را آماده برای ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی شریف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دایره دیگر پیش گویی ها در روایات مشرق زمین مشخص شده که ایران است، گفت: در دایره سوم این پیشگویی ها مشخص شده مردمی از قم قیام خواهند کرد و امام کاظم علیه السلام فرموده «مردی از قم خواهد بود که مردم را به حق و عدل دعوت می‌کند و اوصاف آن‌ها نیز این است مردمی هستند که در مقابل زورگویی‌ها مقاومت می‌کنند».

 

آیت الله عبادی افزود: هسته مقاومت از ایران اسلامی شکل گرفته و امروز نفوذ جبهه مقاومت در کشورهای یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و عراق گسترش یافته و به زیبایی خود را نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه گفتمان حضرت امام خمینی (ره) موجب تشکیل هسته‌های مقاومت شد، ادامه داد: ریشه انقلاب اسلامی قرآن و وحی است و آثار آن برای جوانان و نسل های آینده یکی پس از دیگری ظاهر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مانند غربالی است که رویش و ریزش هایی دارد، گفت: در آخرالزمان دینداری سخت‌تر از آتش نگه‌داشتن در دست می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه رویش های انقلاب اسلامی مایه افتخار و سربلندی و امید کشور هستند، ادامه داد: البته در مقابل کسانی نیز هستند که در آزمایش ها بزرگ این انقلاب و آخر الزمان لغزش و ریزش دارند.

وی با بیان اینکه نباید به کفر در آخرالزمان قانع باشیم، تاکید کرد: خداوند انسان را برای کارهای بزرگ و سیر الی الله و اجرای عدالت آفریده است نه برای ظلم و ستم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید انقلاب اسلامی، اندیشه جهادی، بسیجی، انتظار و استکبار ستیزی حفظ شود، بیان کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی بر اساس صداقت است و بشر باید بر اساس صداقت جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *