خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولان فرهنگی افسران جنگ نرم هستند/ مسائل اجتماعی تحت تاثیر فرهنگ است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولان فرهنگی افسران جنگ نرم هستند/ مسائل اجتماعی تحت تاثیر فرهنگ است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل اجتماعی تحت تاثیر فرهنگ است و این فرهنگ است که نوع اقتصاد را می‌سازد گفت: مسئولان فرهنگی افسران جنگ نرم هستند و کار آنها با عوامل روحی، روانی و جان انسانها مرتبط است و هیچ چیز بالاتر از این نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی نواحی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان موجودی است که جسم خود را بسیار دوست دارد و همه آنچه که در نظام وجود دارد همه برای خدمت به انسان هستند و انسان‌ها بر حسب نیازهای خود به دنبال آنها می‌روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه انسان جایگاه عقل، دین و تعهد است و انسان جایگاهی دارد که می‌تواند مظهر اسماء الله شود و کرامت تنها از آن ائمه نیست گاهی انسانها به درجه‌ای می‌رسند که کرامت نصیب آنها هم می‌شود و از نظر استعداد خدا انسان را گرامی دانسته و به او کرامت بخشیده است.

وی اظهار داشت: موضوعات و مسائل اجتماعی تحت تاثیر فرهنگ است و فرهنگ است که نوع اقتصاد را می‌سازد و مسائل اجتماعی تحت تاثیر فرهنگ است و در عرض آن قرار ندارد.

عبادی با بیان اینکه فرهنگ است که مسائل اخلاقی را تشکیل می‌دهد گفت: جایگاه انسان یک جایگاه فرهنگی است و انسان باید جایگاه خود را بداند و تمام تلاش و فعالیتش متناسب با جایگاهش باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی همان افسران جنگ نرم هستند و کار آنها با عوامل روحی، روانی و جان انسانها مرتبط است و هیچ چیز بالاتر از این اهمیت و ارزش ندارد، افزود: متاسفانه در فرهنگیکه به ما تحمیل کرده‌اند در طول تاریخ علیه انبیاء مواردی صورت گرفته و زمان حال هم بر شدت آن افزوده شده و تلاش می‌کنند تا به ارزش‌های والا بی‌اعتنایی کنند و موضوعات فرهنگی را در انتهای صف قرار دهند و به ضد ارزش‌ها ارزش دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *