خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نفوذ بیگانگان در بین مسلمانان عامل ناامنی بیت الله الحرام/ حجاج در مراسم حج پیام اسلام را برسانند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نفوذ بیگانگان در بین مسلمانان عامل ناامنی بیت الله الحرام/ حجاج در مراسم حج پیام اسلام را برسانند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز هر مسلمان مومنی که در مراسم حج شرکت می کند باید پیام اسلام را برساند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۴ مرداد) در دیدار جمعی از کارگزاران برگزاری حج خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه حج یک جایگاهی است که در قران و احادیث و روایات اهل بیت(علیه السلام) و فقه اسلامی از آن به عنوان جایگاه ویژه یاد شده است، اظهار داشت: جایی که بیت الله در مخاطره قرار گیرد مسلمین به هر طریقی که شده باید آن را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط حج امنیت راه است، گفت: امروز متاسفانه غیر مسلمانان در مسلمانان نفوذ پیدا کردند و این یک مشکل است، چراکه غیر مسلمانان امور را بدست گرفتند و در تمام امور حج آنها برنامه ریزی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط مستقیم سعودی ها با کفار بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: اطاعت نکردن از کفار و مشرکین جهاد کبیر است.

آیت الله عبادی اظهارداشت: امید است که این تجربه های سختی مسلمانان در این مدت ها تجربه کردند، تکرار نشود و مسلمانان همه به قرآن برگردند و از کفار و مشرکان اطاعت نکنند.

وی با بیان اینکه عده ای به اسم مسلمان از کفار اطاعت کرده و برای مسلمانان دردسر و زحمت ایجاد می کنند، گفت: امروز می بینیم مکانی را که خداوند محل امن قرار داده است بدترین ناامنی در آنجا می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مسجدالحرام امن تر کجا هست؟ اما می بینیم که کسی در آنجا در امنیت نیست، افزود: وقتی بیگانه وارد شد همه جا را ناامن می کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن سر مسلمانان میانمار، عراق، فلسطین،بحرین، سوریه، افغانستان و یمن و سایر بلاد اسلامی چه آورده است؟ گفت: برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد، کفار به هر کسی از مسلمین که دست پیدا کنند او را می کشند.

وی با بیان اینکه دشمن بدترین فشار را روی سنی های فلسطین می آورد، افزود: ۷۰ سال است که در فلسطین از مسلمانان اهل سنت هر کسی را که می خواهند می کشند.

آیت الله عبادی اظهارداشت: امروز هر مسلمان مومنی که در حج شرکت می کند پیام اسلام را باید برساند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *