خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرط اول مقابله با دشمن شناخت اهداف، ابزار و نیروهای او است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرط اول مقابله با دشمن شناخت اهداف، ابزار و نیروهای او است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نشانه اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام به سمت و سوی فرهنگی است، گفت: شرط اول برای مقابله با هر دشمنی شناخت خود دشمن و بعد شناخت ابزار و نیروهای آنها است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در دیدار مديران كل سازمان تبليغات اسلامي استان هاي شرق كشور با بیان اینکه همه امور از جمله اقتصاد و سیاست در فرهنگ تعریف می‌شوند، گفت: انسان خلقا یک موجود فرهنگی است و دین هم به معنی صحیح آن یک نسخه فرهنگی و بی‌دینی‌ها انحراف است.

 

وی گفت: امروز دنیا به همه تجهیزات نظامی و تبلیغاتی مجهیز شده است و دشمن در راستای اهداف خود از همه این زمینه ها استفاده می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن متاسفانه از طریق نظامی به کشورها حمله می‌کند و آنها را به خاک و خون می کشد اما از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارد این وحشی گری ها را به نام اسلام تبلیغ می‌کند، گفت: هدف اصلی دشمن این است که اسلام را در بین اذهان عمومی در جهان خشن جلوه دهند و از این طریق به اهداف خود برسند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه نشانه اصلی دشمن سمت برنامه های فرهنگی است که با ظاهر مختلف آن را به نمایش می گذارند، گفت: شرط اول برای مقابله با هر دشمنی شناخت خود دشمن و بعد شناخت ابزار و نیروهای انها است.

 

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ کشوری به غارت برود، قابل جبران نیست، گفت: مواظب باشیم که در این برهه حساس چشم‌مان را خواب نبرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه های علمیه ستون فقرات نظام هستند، افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران نهادهای تعریف شده ای در کشور به وجود آمده است که در حوزه های مختلف کار می کنند.

 

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات انقلاب و یکی از ابتکارات بزرگ امام راحل است، گفت: این سازمان از ابتکاراتی است که در ردیف سپاه پاسدارن، بسیج و جهاد سازندگی محسوب می شود و آثار آن محسوس است.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات در دوره اخیرکار تبلیغی خود را در دو حوزه سنتی و استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین انجام می دهد، گفت: این سازمان بیشترین سعی خود را بر جوانان قرار داده است و برای انها برنامه ریزی می کند.

 

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات موثری در سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است، افزود: هنوز با وجود کارهای انجام شده اما با آنچه که باید باشیم، فاصله داریم چراکه دشمن هر روز در حال مقابله با ما است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و محرم بیش از ۵۱ هزار اعزام مبلغ به سراسر کشور برای تبلیغ اعزام شدند، گفت: از این تعداد ۹ هزار نفر از بانوان مبلغه هستند که با آگاهی و بصیرت خاصی از اسلام و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات تلاش شده است که تبلیغ به روزآگاهانه و بر مبنای بصیرت باشد، گفت: تلاش می‌کنیم عناوین آموزشی و متونی که انتخاب می‌شود بر مبنای دستورات مقام معظم رهبری و نگاه فرهنگی و آموزشی باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *