خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید یعقوب نژاد دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید یعقوب نژاد دیدار کرد

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عصر روز شنبه ۲۴ تیرماه با خانواده شهید محمدحسین یعقوب نژاد دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهادا مایه برکت برای کشور هستند، گفت: شهدا در زندگی شهادت در راه خدا را انتخاب کردند و به خواسته خود هم رسیدند.

 

وی با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از صداقت نیست، اظهارداشت: بسیار با ارزش است که خانواده شهدا، شهادت را افتخار می دانند و در برابر خواسته الهی ثابت قدم هستند.

 

پدر شهید محمد حسین یعقوب نژاد هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه گفت: شهادت یکی از نعمت های الهی است که باید خداوند را بابت این نعمت الهی شاکر باشیم.

 

وی با بیان اینکه تقدیم یکی از فرزندانم در راه اسلام برای بنده یک دنیا افتخار است، افزود: خداوند مقام عظمای ولایت را حفظ کند و سایه ایشان همیشه بر سر ملت مستدام باشد.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران همه ما را در دنیا سرافراز کرد، تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا این انقلاب را نگه داریم.

 

لازم به ذکر است، شهید محمد حسین یعقوب نژاد در سال ۱۳۴۴ در روستای مافریز بیرجند به دنیا آمد و از طریق پایگاه بسیج به جبهه جنوب اعزام شد. این شهید سرافراز اسلام در هفته دو روز، روزه می گرفت و جزء ۳۰ قران کریم را نیز حفظ بود.

 

او سرانجام در ۶ اردیبهشت ۶۰ در جبهه شوش در اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهید محمد حسین یعقوب نژاد همواره تاکید داشته است که راه امام(ره) را ادامه دهید و دست از خط امام(ره) بر ندارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *