خانه / تاپ خبر / دست اندرکاران برگزاری یادواره «شهدای زن مجاهد مسلمان» با آیت‌الله عبادی دیدار کردند

دست اندرکاران برگزاری یادواره «شهدای زن مجاهد مسلمان» با آیت‌الله عبادی دیدار کردند

دست اندرکاران برگزاری یادواره «شهدای زن مجاهد مسلمان» ظهر امروز چهارشنبه ۱تیرماه با آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

 

به گزارش روابط دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در این دیدار با بیان اینکه موجودات عالم یک مسیر و سیری را از سمت نقص به کمال طی می کنند، گفت: انسان اراده دارد و جنبه انسانی ما در همین اراده داشتن است.

 

وی با بیان اینکه انسان می تواند بدلیل داشتن اراده روی هر موضوعی تصمیم گیری کند، گفت: انسان بیشتر طالب کمال است تا طالب لذت و کمال برای انسان از همه چیز بالاتر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان بدلیل اینکه طالب کمال است بیشتر به خیرش می اندیشد، گفت: افرادی که طالب کمال نیستند ملاک آنها بیشتر خوش آمدن است و لذا اصل برای آنها رفاه دنیایی می شود؛ اما خیر در رفاه نیست.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انسان باید خوشی‌های خود را طوری تنظیم کند که در مسیر خیرش باشد، گفت: بزرگان دین اسلام و کسانی که به جایی رسیدند اینها براساس انسانیت، راه را انتخاب کردند و بعد سیر کردند و به این مراحل رسیدند.

 

وی با بیان اینها اسماء و القاب دردی را دوا نمی‌کند، گفت: در این آخرالرمانی که فتنه ها زیاد شده است و تهاجم های فرهنگی شروع شده است؛ بسیار جای خوشحالی است که در جامعه ما به برکت اسلام و اسوه هایی همچون ائمه معصوم و پیامبران، امروز زن‌ها و مردهای شایسته ما حرکت های امیدوار کننده رو به کمال دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید عمر را غنیمت شمرد و آن در راه خیر رساندن به دیگران استفاده کرد، چراکه عمر انسان دوباره تکرار نمی شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *