خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی بیانیه ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی بیانیه ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

 

متن کامل این بیانیه به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اینک که به فضل الهی و به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی شاهد حضور باشکوه و چشم گیر مردم خراسان جنوبی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مظلومان عالم بودیم، برخود وظیفه دانستم که از حضور حماسی مردم روزه‌دار استان و همه‌ی کسانیکه زمینه را برای خلق این حماسه فراهم کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

 

توجه به این مسئله لازم است که رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه هر روز جنایت‌های جدیدی را علیه مردم مظلوم سراسر عالم به خصوص فلسطین مرتکب می‌شود که دل هر مرد و زن نه تنها مسلمان، بلکه آزادی خواه را به درد می‌‌آورد و تا زمانیکه این غده سرطانی از بین نرود ظلم و ستم و بی‌‌عدالتی همچنان وجود خواهد داشت. البته این را باید همگان بدانند که مسئله نخست جهان اسلام آزادی فلسطین و قدس شریف است و نبایستی با حاشیه‌سازی‌های سیاسی و رسانه‌ای مورد فراموشی قرار گیرد.

 

امروز محور مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان و نیروی قدس در خط مقدم مبارزه با جریان کفر اعم از داعش، رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی قرار دارند. عملیات قابل تقدیر موشکی لیله القدر سپاه پاسداران نشان‌دهنده گزینه‌های روی میز جمهوری اسلامی ایران است که در برابر هرگونه تجاوز و تعرضی پاسخ آنان کوبنده، سریع و سخت خواهد بود.

 

حضور مردم در برخی کشورهای اروپایی در مراسم روز جهانی قدس در چند روز گذشته، نشان داد که امروز ملت‌ها از ظلم و ستم در دنیا خسته شده‌اند و از ظالمان و مستکران عالم به خصوص رژیم صهیونیستی کودک کش و آمریکای جنایتکار و همه کسانی که از این ظلم‌ها حمایت می‌کنند، بی‌زار هستند و بدنبال عدل و اجرای عدالت می گردند.

 

الحمدالله مردم روزه دار و مومن خراسان جنوبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همانند سایر هموطنان ما با حضور در راهپیمایی استکبارستیز روز جهانی قدس که نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان عالم است، بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند و با مشت‌های گره کرده و شعاری کوبنده خود انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار و حامیان و نوکران آنها در منطقه اعلام کردند.

 

اینجانب ضمن تشکر مجدد از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی، موفقیت و سربلندی را برای ملت عزیز ایران و مردم استان خراسان جنوبی و طول عمر با برکت و با عزت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

سید علیرضا عبادی

دوم تیرماه ۱۳۹۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *