خانه / پیام ها / بیانیه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بمناسبت روز قدس و اقدام غرورآفرین سپاه

بیانیه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بمناسبت روز قدس و اقدام غرورآفرین سپاه

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بمناسبت اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضع داعش و دعوت به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، متن این پیام به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

” فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُواْ وَالْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ/ سوره انعام ۴۵ ”

 

سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر اصلی تروریست‌های داعشی در دیرالزور سوریه، آنچنان به موقع و هوشمندانه و مقتدرانه نواخته شد، که تنها موجب پریشانی و حیرت تروریست‌های اجیر شده است، بلکه اربابان آنان و نیز سر سپردگان استکبار جهانی در منطقه و رژیم صهیونیستی را نیز در بهت و سرگردانی فرو برده است .

 

این اقدام به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی فهماند که دستور مولا و مقتدایمان مبنی بر اینکه اگر غلط زیادی کردید حیفا و تل آویو و پایگاه هایتان در هر جای عالم را با خاک یکسان خواهیم نمود، شعار نیست.

 

ضمن تشکر به درگاه خداوند متعال، از طرف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی خراسان جنوبی، از فرزندان عزیزمان در سپاه پاسداران که با تلاش مجاهدانه ی خود انتقام خون شهدای مظلوم ماه ضیافت الهی در حادثه تروریستی حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را گرفتند، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

ان‌شاءالله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت خود از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با نمایش وحدت امت اسلامی در مقابل دشمنان و اعلام پشتیبانی همه جانبه‌ی خود از مردم مظلوم فلسطین و همه‌ی مستضعفان جهان، زمینه‌های نصرت‌الهی برای ریشه‌کن کردن ظلم و فساد در عالم و از بین بردن(نابودی) غده سرطانی اسرائیل فراهم نماییم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی

سید علیرضا عبادی

۳۱ خردادماه ۱۳۹۶

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *