خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار خبرنگاران خبرگزاری قران؛ لزوم ارتباط گیری قوی خبرنگاران با حوزه‌ علمیه/ دنیای امروز نیازمند سبک اسلام تحریف نشده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار خبرنگاران خبرگزاری قران؛ لزوم ارتباط گیری قوی خبرنگاران با حوزه‌ علمیه/ دنیای امروز نیازمند سبک اسلام تحریف نشده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیای امروز نیاز به معرفی اسلام تحریف نشده دارد که این مهم را رسانه ها باید انجام دهد، چراکه بسیاری از ویرانی های دنیا به خاطر فاصله گرفتن از سبک زندگی صحیح است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز(۲۹ خرداد) در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن شعبه خراسان جنوبی بابیان اینکه بنده از قبل هم خبر داشتم که خبرگزاری قرآن مجموعه موفقی است، گفت: به آنچه که امروز هستید قانع نباشید و برای پیشرفت بیشتر تلاش کنید.

 

وی با بیان اینکه خبرگزاری قرآنبرای رصد و پیگیری بهتر سوژه‌های قرآنی، با متخصصین حوزه ارتباط خوبی برقرار کند، گفت: در صورتی که این ارتباط برقرار شود، متخصصین حوزوی نظرات خود را بر روی موضوعات مختلفی که پراهمیت‌تر است تعیین خواهند کرد و بعد شما برای پیگیری اقدام کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در زمان پیامبران، دشمنان تا توانستند با آنها جنگیدند و وقتی که حریف شان نشدند به عنوان دوست در آمدند و کتابها را تحریف می کردند، گفت: دشمنان بدنبال قتل حضرت عیسی(علیه السلام) بودند و وقتی موفق به این کار نشدند، کتاب حضرت را تحریف کردند.

 

آیت الله عبادی گفت: تورات حضرت موسی(علیه السلام) را هم تحریف کردند اما در مورد قران نتوانستند متن اصلی قران را تحریف کنند، به جان به سراغ سبک زندگی برگرفته از قران رفتند و آن را تحریف کردند.

 

وی افزود: دشمن آنقدر در بحث تحریف اسلام به پیش رفته است که می بینیم امروز برخی ها به اسم اسلام، مسلمان می کشند و چه جنایت ها که اینها مرتکب نمی شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیام خبرگزاری قرآن باید پیام های غیر تحریف شده و دقیقا اسلام باشد، لذا نیاز است که مشاورین دینی را در کنار خود داشته باشید تا موفق تر باشید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز دنیا به کار شما خیلی نیاز دارد که اسلام ناب، ایمان و سبک زندگی اسلامی را به آنها معرفی کنید، افزود: دنیای امروز نیاز به معرفی اسلام تحریف نشده دارد که این مهم را رسانه ها باید انجام دهد، چراکه بسیاری از ویرانی های دنیا به خاطر فاصله گرفتن از سبک زندگی صحیح است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *