خانه / تاپ خبر / آیت‌ الله عبادی تاکید کرد لزوم توجه بیشتر به کارگران/تمام ایران باید کارگاه تولیدی شود

آیت‌ الله عبادی تاکید کرد لزوم توجه بیشتر به کارگران/تمام ایران باید کارگاه تولیدی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با مدیریت، فداکاری و کار جهادی باید تمام ایران به کارگاه تولیدی تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با تشکل‌های کارگری استان اظهار داشت: کار و کارگری دو معنای عام و خاص است که در معنای عام هر نوع کاری که در آن تلاش باشد را شامل می‌شود.

وی افزود: در قرآن کریم هم به ایمان در عمل اشاره شده است که باید عمل انسان همواره با ایمان وی همراه باشد تا سبب پیروزی او در کارها شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی لازمه ضروری ایمان به معنای صحیحش را التزام به عمل بیان کرد.

عبادی با اشاره به اینکه کار کردن عبادت است، گفت: عبادت هفتاد نوع است و بهترین  نوع آن کار کردن و انجام کار برای کسب روزی حلال است.

وی اضافه کرد: در شرع مقدس بر حسب نیاز کار واجب می‌شود در غیر این صورت کار مفید مستحب و پسندیده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی علت وجود مشکلات متعدد در نظام را عدم پیاده کردن کامل قانون عنوان و خاطر نشان کرد: باید اعتراف کنیم که ما نتوانسته‌ایم نظام‌مان که قانون اساسی است و براساس قرآن نوشته شده است را به درستی اجرا کنیم

عبادی با تاکید بر انیکه مسائل اقتصادی سرنوشت جامعه را تعیین می‌کند، گفت: وقتی که به بیگانه ضعف اقتصادی نشان می‌دهیم دشمن طمع می‌کند و سعی دارد از این رخنه عبور کند.

وی ادامه داد: باید تلاش همه ما با وحدت حل مسائل اقتصادی باشد تا بتوانیم طمع دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اشتغال جوانان اضافه کرد: نباید افراد بیکار در جامعه داشته باشیم و باید از همه استعدادها و ظرفیت‌ها در بحث اشتغال جامعه استفاده کنیم.

عبادی تصریح کرد: در بلوک شرق و غرب کارفرمایان برده‌داری جمعی و طبقاتی کارگران را انجام می‌دهند تا کارگران آنان آرمانی بالاتر از پوشاک و خوراک نداشته باشند.

وی متذکر شد: در نظام جمهوری اسلامی کار مسلمانان نوعی عبادت است و برای کارشان ثواب نوشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی داشتن تلاش را لازمه حفظ ارزش‌های مکتبی عنوان کرد و گفت: با شکم گرسنه نمی‌شود ایمان داشت و باید عزت جامعه کارگری در جامعه حفظ شود.

عبادی بیان داشت: با مدیریت، فداکاری، کار جهادی تمام ایران باید کارگاه تولیدی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *