خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسیر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی هموار شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسیر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی هموار شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مسیر سرمایه گذاری در استان را هموار کرد، گفت: تسهیل کردن سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به نفع دولت، مردم و کارگران است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمیانده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۷ فروردین) در دیدار با اعضای انجمن کارفرمایان خراسان جنوبی اظهار داشت: سر آغاز کار شما خوب است و باید به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه بخشی از این مجموعه دولتمردان هستند، گفت: بخش‌های دیگر این مجموعه قانون، کارگران و کارفرمایان هستند و مسائل جنبی آن شامل بازار، تولید و محل عرضه است و باید به همه این مسائل توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید مشاهده کرد که آیا خلاء قانونی وجود دارد و یا قانون نارس است، تصریح کرد: باید ریشه تمامی مشکلات شناسایی و مشکلاتی که مربوط به قانون است را به نمایندگان مجلس منتقل شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه کار ما پشتیبانی است، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات این مجموعه برطرف شود و مشکلاتی که مربوط به مدیران دولتی است را باید نامه مستقیم به آن‌ها داده شود به این دلیل که مدیران دولتی تعهد داده اند که پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مسیر سرمایه گذاری در استان را هموار کرد، افزود: تسهیل کردن سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به نفع دولت، مردم و کارگران است و باید زمینه را برای سرمایه گذاران خارج از استان برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شکایت‌هایی در خصوص مالیات‌های حساب نشده به دست ما می رسد، گفت: باید با هماهنگی در خصوص عرضه و صدور کالا و تولیدات داخلی استان فکری شود و اگر محصولی در داخل استان تولید شود باید به موقع برای آن بازار فروشی پیدا کرد.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه طی چند ماه اخیر با تولیت آستان قدس رضوی صحبت کرده ایم، ادامه داد: صحبت‌هایمان در خصوص عرضه و صدور کالاهای صنعتی و کشاورزی این استان بود که ایشان قول مساعدت دادند تا کالاهای تولیدی خراسان جنوبی در غرفه‌های آستان قدس رضوی عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون زمینه تبلیغات تولیدات داخلی استان فراهم است، خاطرنشان کرد: در کاری به مقصد می رسیم که نظر همه ما این باشد که این کار راه خواهد افتاد و موفقیت آمیز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *