خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هوشیاری و بصیرت شرط دشمن شناسی/ نابودی ماهیت اسلامی راهبرد دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هوشیاری و بصیرت شرط دشمن شناسی/ نابودی ماهیت اسلامی راهبرد دشمن است

به گزارش روابط عمومی دفتر نمیانده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان ، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۶ آذر) در نشست علمای اهل تسنن و تشیع شهرستان درمیان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در تفکر فرعون مراد یک شخص نیست بلکه مراد یک جریان است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب تاریخ نیست بلکه کتاب هدایت است، گفت: فرازهایی در قرآن کریم نه تنها به عنوان تاریخ بلکه برای بهره برداری از تاریخ  آورده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت برای اهل ایمان مهم است، انتقاد کرد: امروز عده ای بر مردم تسلط پیدا کرده اند و فرزندان آن‌ها را پیش چشم همه ذبح می کنند و در مقابل ملت‌هایی به تماشا نشسته اند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه میان ملت‌های مسلمان است، ادامه داد: دشمن می خواهد با یک توطئه عجیب ملت‌ها را با یکدیگر درگیر کند تا ضعیف شوند و در این صورت دشمن بر آن‌ها تسلط  یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای خنثی کردن این توطئه عجیب دشمن، هوشیاری لازم است، افزود: هوشیاری این است که مسلمین تابع قرآن و حکم دین باشند و از احساسات و مسائل تفریطی فاصله بگیرند و از کفار، مشرکین و منافقین تبعیت نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که بر مسلمانان تسلط پیدا کند، گفت: دشمن می خواهد فرهنگ و اخلاق مسلمانان را عوض کند و وحدت میان مسلمین را از بین ببرد و اگر فرهنگ تغییر کند ماهیت اسلامی از بین خواهد رفت.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه دشمن از مسلمین هراس دارد، اظهار داشت: دشمن در پی سلطه همه جانبه بر مسلمین است بنابراین برنامه دشمن یک برنامه حساب شده با قدمت۲۰۰ ساله است و دشمن در این برنامه بر روی کوچک ترین مسئله نیز مطالعه می کند.

وی با بیان اینکه دشمن از انسان‌های نادان حداکثر استفاده را می کند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مسلمانان شرط است که دشمن را در هر لباسی بشناسند و تنها از حکم خداوند متعال اطاعت کنند.

چاپ خبر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *