خانه / تاپ خبر / آيت الله عبادي در دیدار با حاج مهدی سلحشور: لزوم انتقال پیام مظلومیت/ جبهه خطرپذیری برای ایستادگی در برابر دشمنان نیاز است

آيت الله عبادي در دیدار با حاج مهدی سلحشور: لزوم انتقال پیام مظلومیت/ جبهه خطرپذیری برای ایستادگی در برابر دشمنان نیاز است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنگامی که صاحبان رسانه وقت مخاطب را پر می کنند باید پیامی را منتقل کنند، افزود: هیچ پیامی مهمتر از انتقال پیام مظلومیت نیست.

 

 به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی عصر امروز (۲۳ آبان) در دیدار با مسئول کارگروه هیئات مذهبی خاتم و جامعه ایمانی مشعر کشور اظهار داشت: برای افراد مشغول به کار در جامعه ایمانی مشعر هیچ مقام و درجه ای مطرح نیست و دنبال نام و نان نيستند.

وی با بیان اینکه انسان برای عبودیت و عشق به خدا آفریده شده است، تصریح کرد: کار انسان وقتی ارزش و معنا پیدا می کند که برای خدا انجام شود؛ در واقع کمال انسان در این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنگامی که صاحبان رسانه وقت مخاطب را پر می کنند باید پیامی را منتقل کنند، افزود: هیچ پیامی مهمتر از انتقال پیام مظلومیت نیست.

به گفته آیت الله عبادی مظلومیت بشر باید مورد توجه قرار گیرد چرا که حق انسانی و الهی بشر در حال ضایع شدن است و آنچه که در دنیا می بینید ضایع شدن حق مظلوم است.

وی به شعر «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» اشاره کرد و ادامه داد: این شعر نشان می دهد که حضرت زینب (سلام الله عليها) پیام کربلا را به مردم انتقال دادند و باعث بیداری مردم شدند؛ امروز نیز همین پیام وجود دارد که در قالب های هنری، شعر و … بايد بیان کرد و در طول تاریخ نیز بسیاری از افراد خطرات را به جان پذیرفتند تا پیام بیداری را به ما برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کاری که در جامه ایمانی مشعر انجام می دهید اهمیت دارد، تصریح کرد: کار شما سرعت و تاثیر به سزایی دارد و پیام این مجموعه پیام بیداری است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن با همه ابزارها تهاجم به اسلام و فرهنگ را در پیش گرفته است، گفت: جبهه خطر پذیری برای ایستادگی در برابر دشمنان لازم است که یکی از این جبهه ها مربوط به حوزه شعر، ادب و هنر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *