خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معنا و مفهوم جهاد دانشگاهی در حقیقت همه توان و نیروهای خود را به کار گرفتن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معنا و مفهوم جهاد دانشگاهی در حقیقت همه توان و نیروهای خود را به کار گرفتن است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه باید مشکلات پیش روی دانشگاه ها هموار شود، گفت: مشکلات دانشگاه ها به دلیل برخی قوانین حاکم و یا عدم آگاهی مردم است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۲ آبان) در دیدار با کارکنان جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه دستاوردهای جهاددانشگاهی حکایت از آینده روشن دارد، حمایت خود را از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

 

به گفته وی معنا و مفهوم جهاد دانشگاهی در حقیقت همه توان و نیروهای خود را به کار گرفتن است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی فضای جدیدی را در حوزه علم ایجاد می‌کند، اظهار کرد: نتایج و ثمرات فعالیت این نهاد را در ساختن آینده کشور می‌توان دید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: انسان به گونه‌ای خلق شده که مقاصد و اهداف او تنها با علم و آگاهی محقق می‌شود و موجودی است که باید بداند تا به مقصد برسد و از این رو در لسان دین از علم به عنوان فریضه نام برده شده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سیر طبیعی رشد انسان رسیدن از جهل به علم است، ادامه داد: اینکه می‌گوییم ما می‌توانیم شامل همه امور و همه حوزه‌ها می‌شود و در زمینه پیشرفت علمی نیز باید این نکته مهم را در خود تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان حمایت خود را از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *