خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استکبار با تبلیغات ظلم پذیری را به عادت تبدیل می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استکبار با تبلیغات ظلم پذیری را به عادت تبدیل می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با استکبار جهانی قلب مسئله تبلیغات در جامعه است، گفت: باید جامعه و ملت ها از خواب مرگ بیدار شوند و گرنه استکبار با تبلیغات ما را به ظلم پذیری و همه چیز عادت می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان، آیت الله علیرضا عبادی امروز (۸ آبان) در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: مردم در هر مناسبتی مثل قطره های باران جمع می شوند و سیل جمعیت در مناسبت ها و مراسم گوناگون شرکت می کنند و این قابل تقدیر برای کسانی است که این برنامه ها را صورت می دهند اما این کافی نیست.

وی با بیان اینکه تبلیغات تعریف خود را دارد و مراسم که بخشی از تبلیغات است جایگاه خود را دارد، افزود: باید رسالت الله تعریف شود چرا که پیامبران به صورت آشکار آنچه پیام خدا بوده را رساندند بنابراین تا ابلاغ مبین نشود مخاطبان (مردم) حاکم هستند و فردای قیامت خواهند گفت پیام به ما نرسیده پس باید رسالت الله مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه آنچه رسل موظف بودند به مردم برسانند رسالت الله است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برای اینکه برای رساندن پیام یوم الله ۱۳ آبان به مردم باید هماهنگی باشد، تصریح کرد: ضمن اینکه باید مسائل مورد نیاز به شیوه های مختلف به مردم برسد باید هماهنگی نیز وجود داشته باشد تا مردم دچار تردید نشوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با استکبار جهانی قلب مسئله تبلیغات جامعه است، بیان کرد: و این ایام به این اسم (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) نامگذاری شده و ایامی که به این اسم نامگذاری نشده نیز در حقیقت به همین اسم است و بعثت پیامبران نیز برای استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اوج مسائل نفسانی خودپرستی است، ادامه داد: مسائل نفس فرعون هایی را به وجود می آورد که دربین مردم تفرقه ایجاد می کنند و پیامبران آمدند تا مردم را به خداپرستی برسانند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار به معنای مبارزه با نفس و خودپرستی است، گفت: نتیجه استکبار ظلم و نتیجه خداپرستی برقراری عدل است.

وی ضمن تشکر از همه اقداماتی که ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام داده‌اند، افزود: اما نباید به ایم اقدامات قانع باشیم چرت که دشمن برای مسائل نفسانی و دنیایی آنقدر اتاق فکر و کار کارشناسی و دقت دارد که ساده ترین مسائل را به صورت علمی برگزار می کند و دشمن هرگز بیکار نمی نشیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استکبار برای رسالت شیطنت سنگ تمام می گذارد، عنوان کرد: اگر ما نیز به شیوه آنان و با تشکیل اتاق فکر و کارشناسی و تبلیغات درست در راه عدل و خدا عمل کنیم یقیناً کفر رسوا می شود و پرده شیطنت استکبار کنار زده شده و چهره واقعی آنان برای مردم هویدا خواهد شد.

آیت الله عبادی ادامه داد: حداقل از ۲۰۰ سال قبل شناسنامه کشورهای اروپایی به صورت ابلاغ مبین باید به مردم رسانده شود که نتیجه تمام اقدامات آنان برای سلطه بر دنیا است و هرجا پا گذاشتند با مردم چه رفتار و ظلمی کردند، نام آنان مشمئز کننده می شود اما این ابلاغ مبین صورت نگرفته است.

به گفته وی نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت استوار مانع استکبار جهانی است و با شیوه های زشتی که غرب در جهان انجام می دهد نیمی از دنیا پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران است و نیز بسیاری از ملت های غربی خود از مستکبران بیزارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید شیوه های تبلیغات درست انجام شود، افزود: امروز استکبار با تبلیغات کاذب در خانه ها نفوذ کرده است و باید در جامعه نسبت به استکبار جهانی بصیرت افزایی شود.

آیت الله عبادی تاکید کرد: تبلیغات موثر شیوه، طرح و راهکار و فکر می خواهد که در مقابل ظلمی که استکبار به بشر می کند، بایستد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مسئله نفوذ دشمن تاکید بسیار دارند، گفت: مقام معظم رهبری طبیبی است که انگشت بر درد می گذارد و اگر ما احساس و توجه نکنیم از بین خواهیم رفت.

نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ما از لحاظ ریشه ای قوی هستیم اما دشمن به این جهت ضعیف است اما با تبلیغات خود را به جامعه قوی نشان می دهند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید همه امور و تبلیغات با هماهنگی و کارشناسی باشد، بیان کرد: باید جامعه و ملت ها از خواب مرگ بیدار شوند و گرنه استکبار با تبلیغات ما را به ظلم پذیری و همه چیز عادت می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *