خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اعضای هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اعضای هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز با رئیس و اعضای هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در این دیدار با اشاره به اینکه همه ما امانت خداوند هستیم، اظهار داشت: اگر فرهنگی بر اساس عقل، عترت و تعلیمات انبیاء که پیام الهی است برنوع بشر حاکم می‌بود همه امانتهای مادی و معنوی ما رشد می‌کرد اما چون ضایع شده است این امانتها نیز ضایع می‌شود.

وی افزود: عده‌ای به دلیل عدم رعایت صحیح با دست خود جامعه را چه از نظر ذخایر معدنی و چه از نظر ذخایر جسمانی ضایع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جانبازان و معلولان بخشی از آن امانت را به خدا سپرده‌اند، بیان کرد: در این راستا نباید احساس کمبود کنند زیرا آن بخشی را که خدا از آنها گرفته است ضایع نمی‌شود چون به خداوند سپرده شده است.

عبادی با اشاره به اینکه جانبازان و معلولان باید در باقی امانات بالفعلی که دارند امانت‌داری کنند، تصریح کرد: باید این بخشی را که خداوند به شما داده است سالم نگه دارید.

وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم و بدن سالم از عقل سالم است، خاطرنشان کرد: آنانی که با حفظ بهداشت و روحیه شاد و عقل سالم امانت خود را سالم نگه داشته‌اند جایگاه خوبی در نزد خداوند دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور شما قهرمانان در میادین ورزشی باعث به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی می‌شود و اقتدار ایران را به رخ دنیا می‌کشد، یادآور شد: جایگاهی که برای جانبازان و معلولان است برای افراد عادی نیست همچنین تصور بر این است که معلولان مشکل دارند اما قهرمانی آنها این تصور باطل را کمرنگ می‌کنند.

عبادی با اشاره به اینکه اراده در انسان مهم است و این اراده است که انسان و جسم او را به پیروزی می‌رساند، اظهار داشت: از همه ورزشکاران انتظار داریم که در پیام عملی خود بیش از به نمایش درآوردن قدرت بدنی، فرهنگ کشور خود را به نمایش درآورند.

وی افزود: ورزشکاران باید فرهنگی را که در آن تعریف می‌شویم به نمایش درآورند و این فرهنگ باید در همه امور بر اساس عدالت، اخلاق و منطق تعریف شود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *