خانه / تاپ خبر / نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی: کیفیت کارهای ارائه شده در مساجد ارتقا یابد

نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی: کیفیت کارهای ارائه شده در مساجد ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: کیفیت کارهای انجام شده در مساجد باید ارتقاء یابد چرا که سرعت کار دشمن علیه کشور افزایش پیدا کرده است.

 

ه گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از  خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سيد عليرضا عبادی امروز (۳۰ مرداد) در شورای عالی مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند متعال بیش از هر کسی بنده‌های خود را می شناسد و دیینش را برای رشد و کمال سیر الی الله به پیامبران و پیروانشان عرضه کرده است.

وی بیان کرد: خداوند متعال لازم دانسته است که این مسیر حرکت یکنواخت نباشد به این دلیل که مسیر یکنواخت خسته کننده است و برای اینکه موجب خواب آلودگی نشود در زمان‌ها و مکان‌هایی برای بندگان خود مسیر جدیدی قرار داده است تا بنده او بتواند رشد و تکامل داشته باشد.

نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه که خداوند متعال عنایت فرموده ظرفیت است، گفت: مهمترین مسئله این است که در ساختمان مسجد باید هدایت به معنای واقعی صورت بگیرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مسجد یک ظرفیت است، تصریح کرد: صرف اینکه کسی به مسجد وارد شود ممکن است چیزی به او اضافه نشود؛ آن چیزی که اهمیت دارد طرح است و آن هم دقیقا مقدمه و نتیجه دارد.

وی با تاکید بر اینکه هدایتی که اصل و اساس است باید در خانه قرآنی مسجد پیاده شود و به طور حتم بدون برنامه نمی شود و بعد به صورت عادت در می آید، ادامه داد: دانشمند دانشگاهی زیاد داریم اما چند نفر مانند شهید چمران داریم?

نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز جهان از طریق ارتباطات به هم وصل شده اند، گفت: در همه‌ی امور می توان از طریق ارتباطات کارهای مختلفی انجام داد؛ مکان برنامه‌های نظری اتاق فکر است و در برنامه‌های میدانی از تجربیات دیگران استفاده کرد.

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه هدایت به معنای صحیح نتیجه مساجد باشد، افزود: مسجد مرکزی برای اعلام کلمه حق است و بیماری‌هایی همچون ظلم، ستم، طلاق و نفاق در جامعه به وجود آمده است که دوای این بیماری‌ها مسجد است.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت به نوع بشر مسجد است و باید کیفیت کارهای انجام شده در مساجد بالاتر برود چرا که سرعت کار دشمن علیه کشور افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *