خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: سال ۱۴۰۰ بهار مهدوی است/ مردم در بهار انتخابات مطالعه و دقت بیشتری داشته باشند/ بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی ها بخاطر انتخاب اشتباه است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: سال ۱۴۰۰ بهار مهدوی است/ مردم در بهار انتخابات مطالعه و دقت بیشتری داشته باشند/ بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی ها بخاطر انتخاب اشتباه است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم سال ۱۴۰۰ مسئله بهار انتخابات است، گفت: سال جدید با میلاد مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) همراه شده است و آنرا به بهار مهدوی تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن نوروز بهار طبیعت، گفت: در آغاز سال ۱۴۰۰با سه بهار روبرو هستیم.

وی در ادامه افزود: آغاز سال ۱۴۰۰ و بهار طبیعت با اعیاد شعبانیه، میلاد مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) همراه شده است و آنرا به بهار مهدوی تبدیل کرده است، امیدواریم به برکت وجود مبارک حضرت بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشکلات جامعه ما و مشکلات جامعه جهانی در بهار مهدوی حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه بهار سومی که در سال ۱۴۰۰ داریم مسئله انتخابات است، اظهارکرد: مردم ما با صبر انقلابی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتند و از خود هم الحق پایمردی نشان دادند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: بسیاری از موارد هم متاسفانه رنج آور است که مدیریت ها کارآمد نبوده و به همین دلیل مردم دچار مشکلات شده اند.

وی ادامه داد: این تجربه تلخ می تواند میوه شیرین داشته باشد، میوه شیرین آن این است که ببینید مردم عزیز ما با جانشان و فداکاری خود چنین انقلاب عظیمی را ایجاد فرمودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از پیام نوروزی، گفت: از نظر همه اهل دقت و دوست و دشمن انقلاب اسلامی ایران بالا دست ندارد اما یک شرط دارد، شرط آن این است که در بهار انتخاب دقت و مطالعه بیشتری داشته باشند کنند و دور از مسائل احساسی، انواع و اقسام اغراض نفسانی یا تحت تاثیر شدن عوامل ناقص، سرنوشت خود را می خواهند به فرد یا افرادی واگذار کنند.

وی افزود: این بهار انتخابات است که در آن بذر می ریزیم، آیا این بذر شیرین است یا تلخ، چه درختی از آن به عمل خواهد آمد؟ ما نباید فراموش کنیم که مشکلات و ناکارآمدی هایی که پیش می آید،  تخم ناکارآمدی را خود ما با  رأیی که دادیم کاشتیم، به چه کسی رأی داده ایم، خودمان در قبال مسائلی که به خاطر رأی و انتخاب ما رخ خواهد داد مسئول هستیم نه صرفا شخصی که توسط ما انتخاب شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: کاری که انقلاب برای ما می کند این است که نمی گذارد ۵۰ سال ناصرالدین شاه هر کاری دلش می خواهد بکند، انتخاب مردم هر چهار سال  اختیار را از دست هر قدرتی باشد می گیرد و به دست مردم می دهد، تا مردم یک بذر جدید بکارند.

وی ادامه داد: انتخابات یک بهار جدید است، امیدواریم مردم کشور ما با دقت، شایسته سالاری، مشورت و تقوا برای خودشان و برای همه شهروندان انتخابی را صورت دهند که بعد از این همه رنج و زحمت هایی که تحمل کردند ان شاءالله هم برای دنیا، هم برای آخرت راحتی ببینند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان ضمن تشکر از مدافعان سلامت، اظهار داشت:  از همه خدمتگزاران به خصوص خدمتگزارانی که در رعایت امور بهداشت تلاش هایی کردند زحمت می کشند تشکر می کنم و دعاگوی آنها هستیم، امیدواریم مشکلات و بیماری ها پشت سر گذاشته شود ، ان شاء الله که مردم و همه خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *