خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بهترین هدیه ای که انقلاب با قدرت نیروی های مسلح خود برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بهترین هدیه ای که انقلاب با قدرت نیروی های مسلح خود برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: اگر شما و امثال شما نبودید، استعمارگران این مردم را به مانند یک شکارگاه، شکار می کردند، لذا بهترین هدیه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت نیروی های مسلح خود برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جهادگران گروه جهادی محبین الرضا(ع) یگان ویژه خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد روزهایی که در این دنیا زندگی می کنیم بسیار محدود است اما سرمایه عظیمی در دستانمان قرار دارد که از آن برای سفر به آن دنیا استفاده می کنیم.

 

وی با بیان اینکه انسان برای دنیا خلق نشده بلکه برای آخرت خلق شده است، افزود: اگر انسان و انسان های اهل ایمان در مقابل مصرف عمر گول نخورند، سعادت ابدی را به دست خواهند آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما همواره در دنیا در حال آزمایش شدن هستیم، خاطر نشان کرد: اولین قدم در گول خوردن افراد این است که فرد به خود و سرمایه اش توجه نکند، لذا در چارچوبه حواس پنج گانه باقی می ماند و نتیجه آن این خواهد شد که یک عمر زندگی بدتر از حیوانات را خواهد گذراند، امروز مشاهده می کنید که ظالمان دنیا بر سر مردم چه در می آورند و چقدر ظلم می کنند، آن افراد حتی برای شناختن خود یک قدم هم برنداشته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: اصل ما انسان ها، روح ما است و خداوند روح انسانی را به خودش نسبت می دهد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر انسان خودش را بشناسد در این دنیا گول نمی خورد، گفت: غذای روح انسان، کارهای خیر، نیت خیر و اعمال صالحه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: بهترین کاری که شما برای خودتان انجام می دهید انجام کار خیر است لذا شکر خداوند متعال را به جای آورید که چنین توفیقی را به شما عنایت کرده است.

 

وی بیان داشت: عمل شما که در قالب شغل شما است، بهترین عبادت محسوب می شود اما اینکه در کنار آن دست به کارهای خیر دیگری می زنید در واقع روح خود را قوی می کنید.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: جهاد فی سبیل الله معامله یکجا با خداوند است و آنهایی که در این راه گام برمی‌دارند، ره صد ساله را یک شبه می روند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: متأسفانه امروز در دنیا مشاهده می کنید که افرادی هستند که نه حق را می شنوند و نه حق را می بینند و بدتر از هر حیوانی ظلم کرده و حق دیگران را ضایع می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شما حافظ حق انسان ها هستید، ابراز داشت: اگر شما و امثال شما نبودید، استعمارگران این مردم را به مانند یک شکارگاه، شکار می کردند، لذا بهترین هدیه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت نیروی های مسلح خود برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: کشورهای اروپایی با آن همه ادعایی که می کنند و همچنین آمریکایی که همواره دم از حقوق بشر می زند، مشاهده می کنید که بدترین آفت مردم، نیروهای مسلح و پلیس آمریکا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: در گذشته نیز مردم از نیروهای مسلح وحشت داشتند و با دید غریبه به آنها نگاه می کردند، اما امروز شما حافظ امنیت مردم هستید و این افتخار بزرگی است که باید قدر آن را بدانید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *