به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، آقای محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار کرد.
در این دیدار استاندار خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات انجام گرفته از ابتدای سال در جهت بیماری کرونا ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی