جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، صبح امروز(سهشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
.صوت این جلسه جهت استفاده علاقه مندان منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی