رؤسای ستادهای نماز جمعه خراسان جنوبی امروز (۲۹ تیر) در آستانهی پنجم مرداد سالروز اقامهی اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،با حجت الاسلام و المسلمین عبادی دیدار و گفتگو کردند.
صوت این جلسه جهت استفاده علاقه مندان منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید .
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی