جمعی از رابطین فعال در حوزه عفاف و حجاب و بانوان دستگاه هایی اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تیرماه امروز(۲۱ تیر) به مناسبت هفته عفاف و حجاب دیدار و گفتگو کردند.
صوت این جلسه جهت استفاده علاقه مندان منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید .
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی