خانه / چند رسانه ای / تصاویر / گزارش تصویری / دیدار جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند

گزارش تصویری / دیدار جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند

جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند، (‌۲۰ مهر) با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *