گزارش تصویری / دیدار فرماندار شهرستان بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تیر ۳۰, ۱۴۰۴ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 114 نمایش ها آقای ناصری فرماندار جدید شهرستان بیرجند صبح امروز( ۳۰ تیر) با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار و گفتگو کرد. 1404-04-30 admin