خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم با انتخاب خود دولت خدمتگزار را شکل بدهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم با انتخاب خود دولت خدمتگزار را شکل بدهند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی همزمان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ( هشتم تیرماه) با حضور در شعبه سیار یک در دفتر نماینده ولی فقیه در استان رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی در سومین سال انتخاب بعد از انجام یک آزمایش بزرگ  و موفق شدن در آن، اگر چه از دست ما و جامعه و جهان گرفته شد اما  بر انجام وظیفه نیروی اجرایی خطی را در دولت خدمتگزار ترسیم کرد که برای آینده‌ها خط و نشان است.

امام جمعه بیرجند افزود: حُسن انتخاب مردم بود که  به این نتیجه رسید و دنیا در مقابلش تواضع کرد که بحث ایران تنها نیست.

وی تصریح کرد: برای شهادت رئیس جمهور ایران پرچم سازمان ملل نیمه افراشته و اعلام عزای عمومی شد، در شورای امنیت و یک چهارم مردم دنیا از جهت جمعیتی و کشورهای ذیربط آنان این جریان را به عنوان عزای عمومی اعلام کردند که نشان از انتخاب خوب ملت ایران داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: خط و نشانی که آیت الله شهید رئیسی ترسیم کرده بود این است که آن توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده بودند و از آن به عنوان دولت اسلامی یاد کردند، یعنی دولتی که موفق شود نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را انجام دهد.

 وی افزود: انتخاب آیت الله رئیسی توسط مردم و انجام خدمات دراین فرصت کوتاه سه ساله با آن همه مشکلات به ارث مانده به راستی که برای جهان یک خط و نشان جدید بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان اظهار داشت: همه مکلف هستند و حق و سرنوشت آنها است لذا مردم با حُسن انتخابی که دارند با دقت انجام بدهند تا دولت خدمتگزاری را ترتیب دهند و مشکلات جامعه عزیز ما را با دست و انتخاب خودشان حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان افزود: صدها بار توصیه بر این شده است که سرنوشت خود را به دست دیگران رها نکنید و نسبت به سرنوشت خودتان بی تفاوت نباشید که نیستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *