خانه / انتخابات / مشروح بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

مشروح بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به امام زمان و با درود به روان مقدس رهبر فقید انقلاب و سلام و درود به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، رهبر مسلمین جهان، و سلام مجدد به شما عزیزان، خداقوت خسته نباشید و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

یاد و خاطره همه شهدای حق و بالاخص شهدای خدمت و مخصوصاً حضرت آیت الله رئیسی که در سومین سال انتخاب، بعد از انجام یک آزمایش بزرگ و موفق شدن در آن گرچه از دست ما و جامعه ما و بلکه از جهان گرفته شد اما خطی را ترسیم کرد در دولت خدمتگزار و در انجام وظیفه نیروی اجرایی که برای آینده‌ها این خط و نشان است.

 این حُسن انتخاب مردم بود که به این نتیجه رسید و دنیا در مقابلش تواضع کرد، بحث ایران نیست که دنیا در مقابلش تواضع کرد.

خوب رئیس جمهور بود اما پرچم سازمان ملل هم برای ایشان نیمه افراشته شد،عزای عمومی شد، در شورای امنیت هم همینطوری بود جاهای دیگر هم همینطور بود به هر حال قریب به یک چهارم مردم دنیا از جهت جمعیتی و کشورهای ذیربطشان در این به عنوان عزای عمومی مطرح کردند، این خط و نشان چیست ؟ آن توصیه ای که آقا بارها فرمودند دولت اسلامی، یعنی دولتی که موفق شود نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی را انجام بدهد و در این فرصت کوتاه سه ساله و با آن همه مشکلات به ارث مانده براستی که این انتخاب مردم برای جهان یک خط و نشان جدیدی بود.

امیدواریم که همه موکلف هستند و در عین حال حقشان است، سرنوشتشان است، در این انتخاب حُسن انتخابی را با دقت انجام بدهند که درآینده خیلی نزدیک دارد ورود به اجرای قانون اساسی انشاءالله که رئیس جمهور آینده موفق باشد و دولت خدمتگزاری را ترتیب بدهد و مشکلات جامعه عزیز ما با دست خودشان، با انتخاب خودشان و صدها توصیه به اینکه سرنوشت خودتتان را بدست دیگران رها نکنید و نسبت به سرنوشت خودتتان بی تفاوت نباشید که نیستید.

درود بر شما صلوت بفرستید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *