خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ظهر امروز ( چهارشنبه ) در دیدار با فرماندهی قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق،گفت: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است و مصداق الجُنُوُد بِإذنِ اللّه ِ حُصُونُ الرَّعيَّةِ است و نقش تعیین کننده داشته و دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروهای ارتش دراین شرایط فعلی جهان که امنیت مرزهای شرقی را به عهده گرفته است مشمول دعای خیر امام سجاد علیه السلام درباره مرزداران‏ هستند.
وی با اشاره به کارهای مثبتی که با آرامش و امنیت در جامعه و زندگی شخصی مردم انجام می شود، بیان داشت: ارتش درهمه این کارها شریک است چون شرط انجام هر کاری امنیت است و این شما هستید که با نیات الهی و انقلابی در خدمت این مردم عزیز هستید.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما امروز از بدترین مخلوقات هستند اظهار کرد: آنها در هر جایی احساس ضعف کنند مثل حیوان درنده هار آنها را پاره پاره می‌کنند و به هیچ ملتی رحم نمی کنند.
وی افزود: به برکت وجود شما ارتشیان و امثال شما ایران اسلامی با مواضع خاص ویژه ای که دارد مخالف ظلم است و به مقابله با ظلم می پردازد و این جوهره قانون اساسی ما است که متن قرآن است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان امیدی برای آزادی بشر فراهم آمده است و ارتش در حفظ این امانت الهی رکن می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *