خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری رواج قانون شکنی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری رواج قانون شکنی است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تأکید کرد:  مردم ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی همواره پشت نظام بودند و بیش از همه در امسال که هر مسئله ای دشمن پیش آورد مردم به خیابان ها آمدند و دفاع کردند اما طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری رواج قانون شکنی است، حجاب نیز از این مسئله جدا نیست، آنها تنها به مسئله حجاب اکتفا نمی کنند بلکه این شروع ماجرا است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز سه شنبه (۱۱ بهمن) در دیدار با آقای عباسی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی، گفت: در توطئه های دشمنان اسلام در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تا امروز و بعد از این با شکست مواجهه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: بر خلاف خواب های آشفته ای که می بینند، توطئه های دشمنان که همراه با آسیب ها و ضررهایی است که وارد می شود اما در مقابل یک جامعه انقلابی را از چرت بیدار می کند و نتیجه مثبتی هم دارد، دشمنان بر همه امور دست می اندازند چرا که آنها میخواهند سلطه مطلق بر کل جهان داشته باشند و حساسیت آنها نسبت به اسلام این است که اسلام بر همه چیز حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد:  دشمنان اسلام با چهارهزار اتاق فکر همه مسائل را می سنجد به طوری که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آنها در اصل برنامه هیچ چیز کم نگذاشتند اما در محاسبات خود اشتباه می کنند، دشمنان با ادعای دموکراسی می خواهند عده ای قلیل برای یک کشوری با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفری تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی همواره پشت نظام بودند و بیش از همه در امسال که هر مسئله ای دشمن پیش آورد مردم به خیابان ها آمدند و دفاع کردند اما طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری رواج قانون شکنی است، حجاب نیز از این مسئله جدا نیست، آنها تنها به مسئله حجاب اکتفا نمی کنند بلکه این شروع ماجرا است.

امام جمعه بیرجند در ادامه یادآور شد: هر کشوری که قانونمند باشد پیروز است، قانون ستون اصلی حفظ جامعه است و دشمنان این مسئله را می دانند که حرفشان هیچ جا پذیرفته نیست، اما این کار را آنها می کنند، پاسخ آنها مشخص است، این مسئله قانون کشور است و جایگاه قانون در هر دین و جامعه جایگاه ویژه است.

وی افزود: فردی که مدعی می شود من قانون را قبول ندارم باید سایر امتیازات قانونی را از آن فرد سلب کرد، لذا با قانون شکن باید برخوردی کرد، نمی شود فردی فقط یک قانون را قبول نداشته باشد، بلکه کل قانون را نباید برای آن فرد امتیاز داد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: دولت با همه مشکلات به جا مانده، تا کنون موفق است اما نیاز است که تلاش بیشتر شود، مسئولین نیز باید آرمان های انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *