خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن در جنگ ترکیبی برای اثرگذاری روی باورهای جامعه تلاش می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن در جنگ ترکیبی برای اثرگذاری روی باورهای جامعه تلاش می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه دشمن در تمام توطئه‌های خود شکست خورده است، گفت: به همین دلیل، ابتدا از راه جنگ شناختی وارد شد و بر اثرگذاری روی باورها تلاش کرد و در قالب جنگ ترکیبی، توطئه‌های خود را تکمیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز سه شنبه‌ (۱۱ بهمن) در پنجاه و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، فرهنگ در تمامی امور جایگاه نخست را دارد و حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن در تمام توطئه‌های خود شکست خورده است، افزود: به همین دلیل، ابتدا از راه جنگ شناختی وارد شد و بر اثرگذاری روی باورها تلاش کرد و در قالب جنگ ترکیبی، توطئه‌های خود را تکمیل کرده است.

وی مسئولان و مردم را دو عامل شکست توطئه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: نباید از دشمن غافل شد چون از طُرق دیگری وارد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی درخصوص مسائل و طرح‌های مطرح‌ شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی از جمله انتخاب یک روز به نام بیرجند و همچنین طرح «مردم شایسته خدمت» گفت: بررسی‌های لازم انجام و تصمیمات مناسب در جلسات آینده گرفته شود که رضایت خداوند و مردم را به دنبال داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *